Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda, det gikk planke! Måtte synge masse rart, men kom da med. Bare 18 i hele koret, så det er ganske gjennomsiktig! Kjenner at jeg må jobbe skikkelig.

Nå har jeg sunget Bach hele kvelden, og kan sovne lykkelig :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Så bra at du har funnet deg et kor.

Vi har korøvlese i dag. Vi har bare vært 6 stykker de siste gangene så alle høres godt. Litt skummelt, men det gjør også at jeg føler jeg må gjøre en skikkelig innstats også. Ikke bare gjemme meg bak de andre.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja. Jeg sliter litt, men liker det godt og skal nok klare meg. Vi har en kjempeflott dirigent og det blir nok supert når vi får øvd mer etterhvert.

Skrevet

Det tar litt tid å komme inn i det! Vi sang bare ukjente ting i går, men det sitter nok snart.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, ting tar tid. Det må man bare innse ellers blir man motløs. Det hadde i hvert fall jeg blitt hvis det skulle vært en selvfølge at alt var perfekt med en gang.

Skrevet

Det er ingen som forventer at det skal være perfekt med det samme, kanskje unntatt en selv!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det er ingen som forventer at det skal være perfekt med det samme, kanskje unntatt en selv!

Nettopp. Er litt hes i dag, men har lyst til å synge likevel.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg skal i hvert fall prøve. Klarer jeg ikke å synge så kan jeg i hvert fall være der og lytte så jeg lærer litt likevel.

Skrevet

Høres ut som en god idè.

Mannen skal ha besøk av en kompis nå snart, så da er det fotball hele kvelden... Godt jeg har kjøpt Elle! Føler meg uggen og trøtt, og gidder ikke annet enn å tine kanelsnurrer.

Skrevet

Dere heldige syngeberter..... *vil også synge i et bra kor* grrrr...

Hørte forresten at det var litt slim i B i går, men helt rolig i dag. ikke festa, og litt høyt opp, så det kan ta litt tid. men det slimet... yea, yea.

Skrevet

Ja, snakka med ho i går kveld. Kan enda ta litt tid! Ho hadde lest litt om sånn slim og blod rundt termin, og det stod at det enda kan ta dager eller uker... :forvirret:

VIL BLI TANTE NÅ!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet
Dere heldige syngeberter..... *vil også synge i et bra kor* grrrr...

Skjønner jeg godt. Det er et kjempebra kor, og så gøy!

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja, snakka med ho i går kveld. Kan enda ta litt tid! Ho hadde lest litt om sånn slim og blod rundt termin, og det stod at det enda kan ta dager eller uker... :forvirret:

VIL BLI TANTE NÅ!!!!! :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Er det tantebarn på gang! Så gøy. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...