Impala Skrevet 1. august 2006 #1341 Del Skrevet 1. august 2006 Så fint å høre at du er i storform Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. august 2006 #1342 Del Skrevet 2. august 2006 Ja, jeg kjenner ingenting til denne graviditeten, jeg! I dag har vi bare pakket, og jeg har overhodet ikke fått vært ute i det FANTASTISKE været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2006 #1343 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) I dag har vi bare pakket, og jeg har overhodet ikke fått vært ute i det FANTASTISKE været! ← Det er jo dumt, men det venter jo noe fint på dere som er verdt strevet da Endret 2. august 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. august 2006 #1344 Del Skrevet 2. august 2006 Javisst, det er godt å få det gjort! Gleder meg veldig til å flytte inn i den nye fiiine leiligheten Leste litt rund på BIM, og blir helt skjelven av alle som mister... Mange som ikke merker det en gang, men finner det ut på UL! Fryktelig skremmende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2006 #1345 Del Skrevet 2. august 2006 Leste litt rund på BIM, og blir helt skjelven av alle som mister... Mange som ikke merker det en gang, men finner det ut på UL! Fryktelig skremmende!!!!! ← Det skal du ikke tenke på. Tenk på alle de nydelige friske barna som blir født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. august 2006 #1346 Del Skrevet 2. august 2006 Ja, hold deg for guds skyld unna BIM Jeg har tilbringt flere dager i angst etter å ha lest der, før jeg har bestemt meg for å ta meg sammen for å overleve. Det er bare å kutte ut den siden jo før jo bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. august 2006 #1347 Del Skrevet 2. august 2006 Ja, jeg er nødt til å slutte å lese der... Blir jo helt sprø! Bellatrix: Vi var en hel gjeng som dro på fisketur i går, så det ble litt vanskelig å komme på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. august 2006 #1348 Del Skrevet 3. august 2006 Bellatrix: Vi var en hel gjeng som dro på fisketur i går, så det ble litt vanskelig å komme på besøk. ← Ok, men dere er hjertelig velkommen en annen dag. Fotballkamp på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. august 2006 #1349 Del Skrevet 3. august 2006 Innom og snikleser litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. august 2006 #1350 Del Skrevet 3. august 2006 Ok, men dere er hjertelig velkommen en annen dag. Fotballkamp på søndag? ← Mannen skal ihvertfallpå kamp, så det er ikke umulig at jeg hiver meg med! Innom og snikleser litt.... ← Vi tuslet forbi legekontoret i formiddag, så jeg gikk likegodt inn og spurte hvordan de gjør dette med svangerskapskontroller osv. Fortalte at vi skal flytte snart, og så fikk jeg time hos ei kjempekoselig legedame på torsdag om ei uke! Da er jeg akkurat 7+0, så det er jo tidlig. Men like greit å få det gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2006 #1351 Del Skrevet 4. august 2006 Så deilig med tidlig legetime da. Greit å få begynt først som sist. Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. august 2006 #1352 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, det var veldig greit å få time så tidlig! I dag skal vi i 7-årsdag! Været er helt fantastisk Var på konsert med Marit Larsen i går, og hun er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. august 2006 #1353 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg så bilde av 7-åringen i avisa i dag. Så stor han er blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. august 2006 #1354 Del Skrevet 4. august 2006 Verdens nydeligste og mest tannløse lille venn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2006 #1355 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, hold deg for guds skyld unna BIM Jeg har tilbringt flere dager i angst etter å ha lest der, før jeg har bestemt meg for å ta meg sammen for å overleve. Det er bare å kutte ut den siden jo før jo bedre!! ← Heeelt enig Nå er tiden for positiv tenking, og glede sei over det lille vidunderet du har i magen. Det er så utrolig kjekt å lese her inne nå. Du er stappfull av positiv energi og glede nå. En blir bare glad da. Ha en strålende helg, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. august 2006 #1356 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, jeg har det virkelig godt! Sliten i dag, og sovna kjapt etter en stund ute i sola. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. august 2006 #1357 Del Skrevet 4. august 2006 Utrolig trøtt og sliten i dag! Løper på do ofte også. Men er såre fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #1358 Del Skrevet 4. august 2006 Innom og ønsker deg en superdeilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. august 2006 #1359 Del Skrevet 5. august 2006 Åå jeg unner deg så veldig denne lykken, vennen Håper snart det blir min tur og.... Ha en superstrålende helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 5. august 2006 #1360 Del Skrevet 5. august 2006 Nå vet jeg også hvordan du har det Skal bli gøy å følge deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå