Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet

:klem: til deg, Yamaha!

Må prøve å tenke litt fornuftig innimellom. Det er jo ikke verdens undergang om mensen kommer! Jeg har overlevd det før!

Og til helga er det ferie med verdens deiligste mann :hjerte::hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har du rett i.

Har funnet ut at det er utrolig viktig å tenke positivt, selv om ting egentlig er negativt :)

Du får kose deg på ferie da. Skal dere reise bort eller?

Gjest Anerikke
Skrevet

Det klaffer vel ikke noe tidligere om jeg går rundt og bekymrer meg, nei :ler:

Vi skal tråle Trøndelag rundt et par uker, og besøke kjente og kjære. Resten av ferien blir pakking, vasking og flytting! Ikke akkurat spennende, men jeg gleder meg!

Gjest Anerikke
Skrevet

Tåka ligger helt nedpå bakken, det regner, lang dag på jobb, har vondt i puppene og magen, negativ test, kommer til å få mensen når vi skal på ferie, og humøret er på bånn :sur:

Skrevet

:klem:

Håper mensen din holder seg unna.

Trøndelag er fint ja (er opprinnelig derfra).

Selv om flytting og vasking ikke er noe gøy, så er det gøy å få seg ett nytt sted å bo da.

Dere får ha en riktig fin ferie da :)

Skrevet

Må få ønske dere en riktig fin ferie, jeg også! :klem:

Og klart Trøndelag er fint! :sjarmor: Skal bestille litt finvær til dere, jeg!

Gjest Anerikke
Skrevet

JA! Masse finvær takk!!

Mensen holdt seg ikke unna denne gangen heller...

Skrevet

Jeg så det der på IKM-tråden... :troest:

Kanskje det blir full klaff i ferien?

Jeg skjønner at du blir oppgitt, men det er jo ikke uvanlig å prøve i et års tid før det klaffer. Så ikke gi opp!

Finværet jeg bestilte har allerede kommet! :briller2: Ellers er det både martna og Idol-konsert her i Trondheim i neste uke!

Gjest Anerikke
Skrevet

Neida, jeg gir ikke opp. Men det er fryktelig tungt med disse nedturene en gang i mnd. Og så blir jeg så bekymra for at noe skal være riv ruskende galt...

Men nå skal jeg bare konsentrere meg om ferien som starter i morra kl 16.00 :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
:klem: Dere får prøve å slappe av og kose dere på ferie. Jeg møtte F i dag forresten.
Gjest Anerikke
Skrevet

Å, så koselig! Vi skal besøke dem en gang neste helg, tror jeg. Og så skal vi treffe H i Trondheim på mandag!!!

Skrevet

Dumt med mensen da, men det er jo bare å forsøke igjen

Vet alt om skuffelsen ja :klem:

Ha en fin ferie.

Gjest Anerikke
Skrevet

Ja, kan vel ikke gjøre noe annet enn å prøve igjen. Selv om forhåpningene mine omtrent er lik null.

Har det deilig på ferie, selv om været ikke har vært det helt store. Men i går kom sola for fullt, og i dag er det kjempevarmt!

Skal bade snart. Nakken og ryggen min har slått seg fullstendig vrang, men det skal vel gå likevel! Har vel ikke helt blitt vant til å ha ferie :ler:

Skrevet

Ha en fortsatt deilig ferie! :klem:

Beklager at det tok litt tid før finværet jeg bestilte, kom - men nå er det jo ikke måte på hvor fint det har blitt?! :briller2:

Gjest Anerikke
Skrevet

:klappe:

Bra jobba, Ephemera!

Har vært helt ødelgt på høyresia av ryggen og nakken hele denne uka, og i dag gikk det jo over alle støvleskaft. Kunne knapt røre meg! Prøvde å få time hos ei massasje-dame, men der hadde de ikke tid før torsdag. Så jeg fant ut at noe måtte gjøres! Lånte meg en nydelig liten to-åring hos dem vi er på besøk hos, og knøt han fast på ryggen med sånn der bære-remmer-greier. Så satte jeg avgårde oppover bakkene! Tok vel en time, men jammen funka det!

Skrevet

Så bra at du ble bedre i ryggen og nakken. Har vært stiv i øvre del av ryggen en ukes tid jeg også, og det er ikke godt. Men jeg må jo bare skylde meg selv (tok litt hardt i på styrketrening :ler: )

Ha en fortsatt fin ferie

Gjest Anerikke
Skrevet

Deilig med ferie, ja!

Er hos svigers nå, og blir vartet opp på alle bauger og kanter. Har hatt det flott i Trøndelag, og fått litt farge på skrotten!

Kjenner at jeg ikke orker å være så mye på KG for tiden, men det tar seg vel opp. Vil helst ikke tenke på baby-laging i det hele tatt! Har nok eggløsning i disse dager, men det får så være. (Før kjente jeg alltid når jeg hadde det, men... Kanskje jeg ikke har det lengre i det hele tatt? Skulle ikke forundre meg.)

Litt trist ser jeg, dette innlegget. Men sånn er nå ståa.

Skrevet

Det ordner seg etter hvert skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...