Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anerikke
Skrevet

Innom en snartur!

Har det aldeles supert her i Skottland!

Her er grønne plener og like varmt som det er hjemme i juni... Nesten ihvertfall! Kjenner det er lenge siden jeg har luktet gress!

Fikk akkurat vite at svigerinna mi er gravid, og hun er da den tredje bare i den nærmeste familien......................

Gjest Anerikke
Skrevet

Naa har jeg proevd alt, men det ser ikke ut til at det funker paa denne FORHISTORISKE maskinen!!! Har med den baebare, og skal faa den opp og gaa snart. Da plinger jeg paa!!

Er paa besoek hos den kommende bruden, mens gutta er ute paa bar.... Maa finne paa noe for aa roe nervene hennes!!! :sjarmor:

Gjest Anerikke
Skrevet

Nå er bryllupet vel overstått, og vi er barnevakt mens brudeparet er på en liten bryllupsreise.

Festen var kjempeflott, og annerledes enn i Norge! Her er det tydeligvis vanlig med massevis av "party favours", ballonger, og vill disko!! Hadde det så gøy!

Og yorkshire-pudding er kjempegodt! :sikle:

Har ikke noe lyst til å dra tilbake til Norge...

Gjest Anerikke
Skrevet

Har trasket i sentrum i hele formiddag, bare avbrutt av lunsj på "The pancake place". Tykk, svær pannekake med varme epler og kanel inni. Og STORE mengder is og krem oppå... :sikle:

Handlet ikke noe særlig, men så et par sko som jeg skal tilbake og kjøpe i morra!! De var litt dyre, så jeg måtte konferere litt med mannen... ;)

Gjest Anerikke
Skrevet

Jammen er jeg ikke paa bytur i dag ogsaa!

Fikk kjoept de skoene, og de er bare superfine!! Har ogsaa kjoept en bursdagsgave, og to topper paa New look. En hvit blondebluse, og en omslagstopp med skikkelig retro 70-tallsmoenster.

Sitter naa paa en internettkafe og nyter livet Skottland :sjarmor:

Gjest Anerikke
Skrevet

Ja, det var deilig... :)

Hadde ikke noe lyst til å dra hjem, men her er jeg! Kom i går.

Skrevet

Hellu i luken og riktig goood påske til deg! :briller2:

Gjest Anerikke
Skrevet

:vinke: , damer!

Nå er det 5 dager til jeg venter mensen, og jeg har INGEN forhåpninger om at den skal utebli denne gangen heller. Alt kjennes som vanlig. :forvirret:

Kanskje jeg slipper å bli så himla skuffa?

Uansett... Det er deilig med påskeferie!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Anerikke
Skrevet

Har vært ute og brent MASSE gamle esker i ei tønne, så jeg lukter skikkelig æsj!

Gjest Anerikke
Skrevet

Siste fridagen på lenge, og tre dager til jeg venter mensen.

Det skulle jo gått an å skremme den bort på et vis!!!!

Lite planer i dag. Skal bake brød, og lage pizza til middag. Så får vi besøk i ettermiddag/kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...