Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke

:vinke: , Leya!

Håper du også får en liten spire snart!

Mannen kjøpte et sommerfuglsmykke i glass til meg nettopp, men han vet jo ikke hva dagboka mi heter! Håper på at det betyr lykke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Skulle kose litt med mannen som sitter i godstolen, holdt rundt han og krøp nesten oppi, og så veltet jeg hele stolen bakover så han havnet i gulvet...

Holdt på å le meg skakk!!!!! :ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Sola skinner så jeg blir rent snøblind!

Har en veldig rolig dag på jobb, men har da fått drenert et par slitne lunger... (Ikke mine!!!!) Får håpe det hjelper! ;)

Nå skal jeg sette meg ned og prøve å finne ut av en sånn der trykkfølsom skjerm, og programmene som følger med. Avanserte greier, gett! Kommer vel til å sitte med det til i kveld, så lite datakyndig som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Sola skinner i dag også, og etter noen timer ute kjenner jeg at det brenner i kinnene... Skikkelig påskestemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Ja, nå er det påskestemning. Og snart kommer mannen. Han skal spise middag med meg og 19-åringen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Så godt det høres ut. Vi har spist pølser med kokte poteter, ertestuing og gulrøtter. Er stappmett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, det var kjempegodt! Mannen er flink til å lage pizza.

Akkurat nå er jeg nedi en sånn der "jeg kommer aldri til å bli gravid"-bølgedal. Og så blir jeg irritert på meg selv for at jeg tenker sånn!!!! Har lyst til å gå ut en tur. Det er så fint ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...