Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Krøpet oppi godstolen, med PCen på fanget. Kommer snart til å køye, for jeg har en maraton-dag i morra. Tolv timer jobbing går ikke hvis jeg er trøtt!

Savner mannen min noe helt fryktelig! Skal snart ringe han, og klage min nød over frekke gjester på kg... Skrev hva jeg veier i en tråd, og så svarer et eller annet fehode (gjest, selvfølgelig!) at kanskje mannen min tenker på at jeg veier for mye...

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har virkelig dagen i dag!!

Lang og tung dag på jobb. Jobba til åtte. Kom hjem og tok meg en dusj. Så at det var vann på gulvet, men tørket opp og tenkte ikke mer på det. Satte på en maskin klær, og da den var ferdig var det oversvømmelse over hele badegulvet!!! Måtte tørke opp flere liter vann, og gjøre rent i den fordømte sluken. Dytta til boksen med q-tips opp alt vannet, og jammen klarte jeg ikke å grise utover litt vaskepulver også! :frustrert:

Så skulle jeg ta opp brød til i morra, og der stod døra til fryseskapet pittelitt åpen... Akkurat nok til at alt var nedrimet og halvveis tint :frustrert:

Nå går jeg og legger meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Skal ha en presentasjon jeg ikke akkurat gleder meg til, men det er bare fordi jeg er redd for at teknikken skal svikte!

Går helt sikkert bra, og garantert ikke slitsomt for ryggen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nei, møkkadag! Men nå skal jeg sove, og da blir alt myyye bedre :)

Og så blir det en dag mindre til jeg skal på tur med deilige mannen min... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har virkelig dagen i dag!!

Lang og tung dag på jobb. Jobba til åtte. Kom hjem og tok meg en dusj. Så at det var vann på gulvet, men tørket opp og tenkte ikke mer på det. Satte på en maskin klær, og da den var ferdig var det oversvømmelse over hele badegulvet!!! Måtte tørke opp flere liter vann, og gjøre rent i den fordømte sluken. Dytta til boksen med q-tips opp alt vannet, og jammen klarte jeg ikke å grise utover litt vaskepulver også!  :frustrert: 

Så skulle jeg ta opp brød til i morra, og der stod døra til fryseskapet pittelitt åpen... Akkurat nok til at alt var nedrimet og halvveis tint :frustrert:

Nå går jeg og legger meg...

:overrasket:

Huff, det der med fryseren gjorde jeg selv i fjor sommer - og det var sååå surt :sur: Den gangen var det selvsagt jeg som hadde gått og lagt meg med frysedøra på gløtt, så når sambo sto opp neste morgen, kom han løpende ned trappa og stormende inn på soverommet og fortalte hva som hadde skjedd! Jeg skulle begynne sent på jobb og skulle sove lenge, men der måtte jeg stå opp og ordne opp, gitt. Holdt på i mange timer med å flytte alle varene ned i den store fryseren, måtte kaste endel mat også, rime av fryseren og spa opp kilovis med snø og is... :forvirret:

Håper du har en bedre dag idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Var nok mannen som hadde vært i fryseskapet sist... :ler:

Heldigvis slapp jeg så mye jobb som du, Ephemera! Kastet bare noen få ting, lukket døra, og håper på det beste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Hei, Cr@sh! Joda, jeg har det bra! Har fått alt som heter prøving langt opp i halsen, og er kanskje her litt mindre, men har det absolutt bra!

Vi er på vinterferie langt oppi isødet, og nyter livet!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Mannen begynnte å prate om navn i dag, og jeg kjente at jeg bare ikke ORKET å høre på! Vil ikke tenke på det!!

Er så redd for at vi skrur forventningene opp, og så kanskje aldri kan få barn...

Vil bare glede meg over at vi har det godt sammen, og har en deilig vinterferie!!!!!!!!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...