Gjest Anerikke Skrevet 16. februar 2006 #561 Del Skrevet 16. februar 2006 Jepp, tror det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 16. februar 2006 #562 Del Skrevet 16. februar 2006 Heisan Så kjedelig med den testen da, får håpe den tar feil.. Åå det hørtes kjemperomantisk ut med hurtigruta Hehe, har hørt om mange som har fått det til på båt Kanskje det er det som er meninga vettu, at det skal produseres der dere traff hverandre Eller kanskje på Skottlandtur, det sies jo at miljøforandring er positivt *smurfing on* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. februar 2006 #563 Del Skrevet 16. februar 2006 Kan jo alltids håpe! Og prøve! Sjekka en sånn der eggløsningskalkulator nå, og ifølge den skal jeg ha eggløsning den dagen vi seiler avgårde Men er langtfra sikker på at det stemmer, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 #564 Del Skrevet 16. februar 2006 Så synd med den testen... Kanskje like lurt å prøve å ikke tenke så mye på det, men jeg vet at det ikke er lett... Jeg har ingen forventninger til at jeg skal være gravid nå... har liksom ikke begynt på PP1 ennå, men jeg vet jo ikke sikkert... Håper jeg får vanlig mens nå, sånn at jeg kan plotte meg inn på prøvelista for mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. februar 2006 #565 Del Skrevet 16. februar 2006 Har bestilt en kjempefin lugar med utsikt, dobbeltseng, og stoooort bad... Og på den båten vi skal reise med, er det utvendig boblebad og basseng!!! ← Så bra. Det blir sikkert deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. februar 2006 #566 Del Skrevet 17. februar 2006 Curling er jammen spennende!!! Har jo blitt helt hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #567 Del Skrevet 17. februar 2006 Ble hekta på curling under forrige ol jeg!! Kjempe spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. februar 2006 #568 Del Skrevet 17. februar 2006 Så mye curling da også, men hadde liksom "glemt" det litt! Har vært flink! Vasket badet og skiftet på senga. (Det siste er jo en hel jobb! Monsterseng med monsterdyne!) Slapp helgevask, men jeg gidder rett og slett ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. februar 2006 #569 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er i dag som er IKM-dagen... Har hatt mensen-vondt i flere dager, det kommer og går, men ingenting enda. Er vel rett rundt hjørnet. Skal spise middag hos mamma og pappa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. februar 2006 #570 Del Skrevet 18. februar 2006 Tenkte på det der med IKM-dagen din... For vi hadde IKM samme dag i februar... egentlig... men så trakk jeg meg fordi jeg fikk mensen igjen uka etterpå... Det kjennes ut som jeg får mensen også, men vi kan jo aldri vite?? Jeg har ikke kjøpt inn hverken eggløsningstester eller graviditetstest ennå, for jeg har liksom ikke begynt på PP1. Krysser fingrene for oss, jeg, selv om jeg tror jeg ville fått litt sjokk om jeg var gravid nå... før jeg liksom begynte, hvis du skjønner hva jeg mener... Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. februar 2006 #571 Del Skrevet 18. februar 2006 Krysser fingrene for deg jeg også, Ephemera! Mensen er på plass her nå. Right on time! Ser ut til at syklusen har stabilisert seg på 30 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #572 Del Skrevet 18. februar 2006 Men da er du igang med en ny pp da!!! Tenk positivt!!! Og se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. februar 2006 #573 Del Skrevet 18. februar 2006 Jepp... Håper på at den sitter i pp5! Kanskje unnfanget på havet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #574 Del Skrevet 18. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. februar 2006 #575 Del Skrevet 18. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. februar 2006 #576 Del Skrevet 18. februar 2006 Takk! Snakka masse med mannen i dag, og vi er ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #577 Del Skrevet 19. februar 2006 Bra!!! De er kjekke å ha noen ganger, de mannfolka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #578 Del Skrevet 19. februar 2006 Hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #579 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #580 Del Skrevet 19. februar 2006 Er så forelska at jeg nesten mister pusten innimellom! Den mannen er bare ikke sann... Ikke annet enn å ligge på sofaen med varmeflaske i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå