Grace Skrevet 27. januar 2006 #461 Del Skrevet 27. januar 2006 Bare vent, Ephemera... Du er gravid før du vet ordet av det!!! Vi driver på å planlegge en litt forsinka bryllupsreise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi må jo bare ta den på hurtigruta, siden det var der vi traff hverandre ← Traff dere hverandre der?? Det hørtes jo kjemperomantisk ut... Vil du fortelle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. januar 2006 #462 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja, vi traff hverandre i et bryllup på MS Midnattsol, og det var virkelig ordentlig romantisk! Han var brugommens forlover, og jeg falt pladask! Det gjorde heldigvis han også, og vips så var det VI som feiret bryllup Kaffepause på jobb nå. Ser at klokka er snart halv to, så det var jammen på tide!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. januar 2006 #463 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg fikk tante nå jeg da, så bare venter til neste pp kan sette igang jeg og... DA skal det klaffe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. januar 2006 #464 Del Skrevet 27. januar 2006 Jepp, da skal det klaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2006 #465 Del Skrevet 29. januar 2006 Hatt en fin helg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. januar 2006 #466 Del Skrevet 29. januar 2006 Har hatt ei flott helg, bare altfor kort... Har vært i bursdag hos en venninne (hvem KAN det være??? Kanskje hun tilogmed tusler rundt her inne på KG???) og er ikke helt i storslag i dag... Ble litt mye... I dag besøkte jeg søstra mi og snusket litt på de deilige tantebarna mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. januar 2006 #467 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) På jobb igjen Nå er det vel ikke lenge til EL???? Jeg har ikke helt tellinga, men tror det. Det er jo alfor tidlig å gi opp?????????? Endret 30. januar 2006 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. januar 2006 #468 Del Skrevet 30. januar 2006 *pittelite spor og kryss i taket for snarlig EL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. januar 2006 #469 Del Skrevet 30. januar 2006 Takk for det, Cr@sh! Krysser jeg også... Selv om jeg har mest lyst til å glemme hele prøvinga innimellom... Er så tungt med skuffelsen når mensen kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. januar 2006 #470 Del Skrevet 30. januar 2006 Huff.... Jeg veit hvordan du har det... Men ikke gi opp nå??!!?? Plutselig så sitter'n!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #471 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, det går vel bra! Mister bare motet, av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 31. januar 2006 #472 Del Skrevet 31. januar 2006 På jobb igjen Nå er det vel ikke lenge til EL???? Jeg har ikke helt tellinga, men tror det. Det er jo alfor tidlig å gi opp?????????? ← Du skal da vel aldri gi opp prøvinga... Jeg har fortsatt bare kluss i kroppen, men det er kanskje like greit siden jeg bare må fokusere hundre prosent på oppkjøring for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #473 Del Skrevet 31. januar 2006 Neida, jeg skal ikke gi opp! Får håpe mensen kommer når den skal snart, Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2006 #474 Del Skrevet 31. januar 2006 Hvor blir det av min mens da? Tok du den med deg på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #475 Del Skrevet 31. januar 2006 Kanskje den har havnet i veska mi Det var en kjempetrivelig kveld, forresten! Takk for det!! Skulle ønske det var jeg som ikke fikk mensen.... Kanskje om noen uker???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2006 #476 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja, det var trivelig. Hvis du finner mensen min så send den oppover hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #477 Del Skrevet 31. januar 2006 Vil du virkelig ha den??????? Ja, ja. Skal sende den hvis jeg finner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2006 #478 Del Skrevet 31. januar 2006 Ja for tenk at da vet jeg at den er på plass tenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. januar 2006 #479 Del Skrevet 31. januar 2006 Ser at PMS er på plass, så da er den vel ikke så langt unna!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. januar 2006 #480 Del Skrevet 31. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå