Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2006 #421 Del Skrevet 18. januar 2006 Humøret er skikkelig labert, men det går vel over snart... Skikkelig lei hele prøvinga nå! Ingen tegn til mensen, men den er nok ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2006 #422 Del Skrevet 18. januar 2006 Nå har jeg funnet fire videoer med "Det var en gang et menneske", som jeg skal låne med meg hjem!!! Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2006 #423 Del Skrevet 18. januar 2006 Vi klarer oss vi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. januar 2006 #424 Del Skrevet 18. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. januar 2006 #425 Del Skrevet 18. januar 2006 Humøret er skikkelig labert, men det går vel over snart... Skikkelig lei hele prøvinga nå! Ingen tegn til mensen, men den er nok ikke langt unna. ← Det er som jeg skulle ha skrevet det selv. Akkurat sånn føler jeg det også... Men det trøster faktisk litt å se at det ikke bare er jeg som har det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. januar 2006 #426 Del Skrevet 18. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2006 #427 Del Skrevet 19. januar 2006 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. januar 2006 #428 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Ånei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOSEMOSING!!!! Og så i dagboka mi, da! Ingen mens enda.... Murringer og stikkinger i magen, som kommer og går. Tanta er vel snart her... Kan ikke huske at jeg noensinne har vært så SINT som jeg har vært de siste dagene! I morges prøvde snille mannen å vekke meg, flere ganger, og tilslutt brølte jeg til han "MEN JEG VIL JO IKKE!!!!!!" Skikkelig koselig.... Endret 19. januar 2006 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 #429 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjenner igjen der der med å våkne om morgenen, ja! Det er jo helt grusomt og vi vil jo virkelig ikke stå opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. januar 2006 #430 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. januar 2006 #431 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. januar 2006 #432 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. januar 2006 #433 Del Skrevet 19. januar 2006 Det er dumt nok at jeg ikke er gravid denne måneden heller, men hvorfor må jeg alltid bli så HIMLA DÅRLIG??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. januar 2006 #434 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå har hormonene roet seg litt, og det er igjen JEG som har kontroll over denne kroppen!!!! Har jo blitt skikkelig nedfor de siste gangene mensen har kommet, så mannen prøver iherdig å muntre meg opp. Sist gang var det fotmassasjevarmesak, og i dag hadde han kjøpt to cdèr til meg!!!! Silje Nergaard, som er en av mine yndlinger, og Alanis Morissette. Rocker villt her jeg sitter!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. januar 2006 #435 Del Skrevet 20. januar 2006 Har aldri helt trodd på dem som sier at PMS er så ille. Men nå, etter pilleslutt, tar jeg det tilbake... Jeg ber ydmykt om tilgivelse for manglende forståelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. januar 2006 #436 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå har hormonene roet seg litt, og det er igjen JEG som har kontroll over denne kroppen!!!! Har jo blitt skikkelig nedfor de siste gangene mensen har kommet, så mannen prøver iherdig å muntre meg opp. Sist gang var det fotmassasjevarmesak, og i dag hadde han kjøpt to cdèr til meg!!!! Silje Nergaard, som er en av mine yndlinger, og Alanis Morissette. Rocker villt her jeg sitter!!!!! ← Hurra for den snille mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. januar 2006 #437 Del Skrevet 20. januar 2006 Har aldri helt trodd på dem som sier at PMS er så ille. Men nå, etter pilleslutt, tar jeg det tilbake... Jeg ber ydmykt om tilgivelse for manglende forståelse ← PMS er noe herk. Jeg har sagt til mannen at når jeg har pms så har jeg patent på å være sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 21. januar 2006 #438 Del Skrevet 21. januar 2006 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. januar 2006 #439 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei!!!! Der er du tibake, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. januar 2006 #440 Del Skrevet 22. januar 2006 Helgene går så altfor fort!!! Sover for lenge, og får ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt... Har ihvertfall hatt en koselig dag hos foreldrene mine. Kjip å tenke på at jeg ikke har noe fri utenom helgene før i mars!! Det er lenge til Jeg syter og klager, men det er typisk søndagskveld. Gruer meg til uka... Mensen har nesten gitt seg nå, og jeg ser frem mot neste prøveperiode! Kan jo ikke bare gi opp heller!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå