Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
:forkjola: Hei, jeg er atter i sittende stilling. Bra å høre at dere har fått shoppa litt i dag også. En fin syssel sånn mens man går der og venter. Bare ikke ikke "shop" dere fra gård og grunn.  Josie har fått vaksine i dag. Stakkars litte snuppi. Ø. måtte trø til da jeg har holdt horisontalen i hele dag.

God bedring.

Nurket til Anerikke kommer nok snart. :hoppe: Jeg tror det skjer i natt. :synsk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Så skjønne dere er som besøker boka mi, Impala, Bellatrix og Søster!!!

Bra du føler deg bedre, Søster. Stakkar lille snuppi som ble stukket... :grine:

Joda, lille Nurbis kommer nok. Det er kjipt å vente, men jeg er ihvertfall i så god form at jeg kan finne på ting for å få tida til å gå. Har vært ute og gått en halvtime nå i kveld også. Det røsket skikkelig der nede, men gjør sikkert godt. Syns magen er stram stort sett hele tida. Og de få øyeblikkene den ikke er det, sparker det noe voldsomt. :hjerter_rundt::hjerter::hjerte:

Endret av Anerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Mannen gjetter også på i natt. Men nå har han brent to forsøk (først 14 mars, og så nå på mandag som var) så jeg hører ikke helt på han... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, bare innom for aa oenske deg lykke til med foedselen - er sikker paa at det skjer veldig snart! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper på i morratidlig når du står opp, da stunder det til med litt kraftigere saker. Og så, i morra kveld rundt kl. 21, er ho der. Det er mitt stalltips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Takk, Holly! Håper også at det skjer snart. Blir litt sliten av dette...

Bra stalltips, Tiit. Håper det slår til!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nubis kommer når nubis er klar *smusfornuftig*

Så får vi håpe mammaen ikke går fra konseptene i mellomtiden!

Lykke til og store klemmer fra meg (som er fryktlig misunnelig :ler:

Endret av Leya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Leya!

Får håpe jeg ikke går fra konseptene, men faren er overhengende. Kjennes ihvertfall sånn ut! Møkkavær i dag, og humøret mitt er omtrent like strålende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anerikke

Så koselig ,Cr@sh, Petra Prøvedokke, Liljen, Bellatrix og Tiit!

I dag har vært en tung dag. Har ikke orket noenting. Såvidt jeg gadd å skifte på senga. Var en tur på butikken i formiddag, og i ettermiddag hadde vi egentlig tenkt oss på bowlig. Men der var helt fullt, og jeg orket ikke... Så vi dro på besøk til noen venner. Akkurat kommet tilbake derfra nå.

Det murrer og verker i magen og ryggen, men så blir det med det. Begynner å synke inn at dette kan ta laaaang tid. Jeg var så innstilt på at det skulle skje snart etter å ha vært hos jordmora!

Sovet fint lite de to siste nettene, og er stuptrøtt nå. Så jeg skal se Kongen av Queens og Seinfeld, og rett til køys etterpå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå kjære Anerikke! :smilyblomst:

Jeg skjønner godt hvordan du har det akkurat nå. Litt sleipt av jordmora å antyde når babyen kommer, hun vet det jo tross alt ikke! :fy_fy:

Det er bra at du er innstilt på fødsel og kjempemotivert. Men husk på at det beste stedet for Nurbis akkurat nå er i magen din! Når hun er klar til å møte verden, så kommer hun. Fabelaktig innretning, det der!! :gravid: Selv om man kan bli så utålmodig at man nesten blir gal...

Go`trøsteklem fra søster :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...