Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:forkjola: prøv med kraftig hosting og nysing. For meg kjennes det ut som om alt inni er på tur ut.... festlig. Nei, du skal være glad om luftveiene fungerer sånn høvelig når du skal føde. Man trenger igrunnen all oksygen man kan få.

I dag har vært en artig og fin dag. Men jeg er ikke i form, og tenker på å bli hjemme i morgen også. Det er så tungt å snakke, og jeg hoster nesten til jeg brekker meg... Ja, nok sutring fra meg. E. er veldig fornøyd med dagen, og alle gavene. Gava fra dere var superfin til ham! :) Han er så søt.

Kjenner du ingenting etter at du gav jernet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Uffda! Høres virkelig ut som om du bør holde deg hjemme i morra også.

Godt bursdagen var vellykka! Kan tenke meg at han kledde lua, ja. Passet vel til DE blå øynene. Søtingen...

Tja, kjenner mensenvondt og masse kynnere. Men ikke noe ordentlig , nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

TERMIN...

Veldig aktiv snuppe i dag. Hun vet bare ikke at det er mye bedre plass til å turne utenfor magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Har slått ihjel litt av dagen med shopping! Stort sett mat, da... Kan være greit å ha i hus når snuppa kommer. Og så kjøpte jeg en ull-longs til henne, A-creme, enda en amme-bh, to cd'er, og to pc-spill til mannen. Har ihvertfall gått mye, og det er jo bra?

Laget fiskegryte etter innfallsmetoden til middag. Sei, krepsehaler, blåskjell, reker... Og så rundstykker til. Kjempegodt! Nå skal vi straks ha vaniljeis med frukt. Må jo ha det litt kos mens vi venter!

Skal til jordmor igjen i morra, og er spent på om hun kommer til å sjekke modning og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Hallo, og gratulerer med termin!! Og så var vi der... liksom. Nå må vi ikke bli utålmodige, da! :fy_fy: Lykke til og send meg melding når du kjenner noe. Ok?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei på deg, Søster!!! Du her??

Klart jeg skal melde straks det skjer noe! Men jeg kan ikke love å ikke være utålmodig...

Nå skal jeg ut og tusle en tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:danse: Hallo, og gratulerer med termin!! Og så var vi der... liksom. Nå må vi ikke bli utålmodige, da! :fy_fy:  Lykke til og send meg melding når du kjenner noe. Ok?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hei på deg, Søster!!! Du her??

Klart jeg skal melde straks det skjer noe! Men jeg kan ikke love å ikke være utålmodig...

Nå skal jeg ut og tusle en tur!!!

Du har meldeplikt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til jordmor igjen i morra, og er spent på om hun kommer til å sjekke modning og sånt.

Heeeei... det er skikkelig deilig! Not.. Men det kan jo sette fart i sakene. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Hei, angelou!

Har vært våken størstedelen av natta. Har ligget og kjent på menssmerter som har kommet og gått, og kraftige kynnere. Har også vært utallige ganger på do, og det er ikke mulig at det er noe som helst igjen i magesekken min!! Men hver gang jeg har stått opp av senga har alt gitt seg. Så i femtia gav jeg opp, og stod opp for godt. Kjenner ikke noe nå. Sola skinner, og kl 11 skal jeg til jordmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Joda, det gikk bra hos jordmora. Hun sa at det hørtes ut som om jeg er i modningsfasen, og trodde det kom til å bli fødsel innen et døgn eller to! :overrasket:

Har jo masse murringer, men ikke så vondt at det plager meg. Jeg er innmari trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...