Gjest Anerikke Skrevet 22. mars 2007 #2021 Del Skrevet 22. mars 2007 Gjetter på at det er mere trøkk hjemme hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 22. mars 2007 #2022 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er bra trøkk, ja. Jeg er så forkjølet at jeg ikke klarte å lese. F leser istedet. Donald Duck. Er ikke så veldig godt form, og skulle vel gjerne ha vært hjemme både i dag og i går. Det er ikke så lurt å spise febernedsettende, og tråle ivei på jobb åkke som. Tror kanskje at jeg blir hjemme i morgen dersom jeg er likedan. Får jo ikke til å snakke. Høres så deilig ut med nyvasket hjem. skulle gjerne hatt det selv. får se hva det blir til i helga. må komme meg litt til hektene først. ellers har vi det bare bra. Det er bare jeg som er forkjølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2007 #2023 Del Skrevet 22. mars 2007 God bedring, Tiit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 22. mars 2007 #2024 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk, Bella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2007 #2025 Del Skrevet 22. mars 2007 Syk er kjipt. Jeg er syk i magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 22. mars 2007 #2026 Del Skrevet 22. mars 2007 Syk er kjipt. Jeg er syk i magen min. ← god bedring til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. mars 2007 #2027 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei, damer! NEI, det er ikke lurt å gå på jobb når man er syk, Tiit! I morra har du det med å holde deg hjemme! Så snill F er som leser for han... Hva feiler magen din, Bellatrix? God bedring til dere begge to!!! I dag har jeg gjort omtrent null og niks... Bare spist! Har hatt voldsom matlyst, og det er lenge siden sist. Vi var en snartur på butikken, da. Ellers må man jo prøve ut noen triks for å sette igang fødselen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 22. mars 2007 #2028 Del Skrevet 22. mars 2007 Det siste der hørtes lurt ut! og så bowling da. God natta til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 23. mars 2007 #2029 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei der. Hjemme i dag uten stemme, men med hostestemme og feber. Hvordan er formen? Ble det noe sus i serken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2007 #2030 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva feiler magen din, Bellatrix? God bedring til dere begge to!!! I dag har jeg gjort omtrent null og niks... Bare spist! Har hatt voldsom matlyst, og det er lenge siden sist. Vi var en snartur på butikken, da. Ellers må man jo prøve ut noen triks for å sette igang fødselen... ← Jeg har snart m og magen min tuller mer enn den pleier. Mye matlyst betyr sikkert at kroppen din lader opp. Da er det bare å sette i gang med og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mars 2007 #2031 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei der. Hjemme i dag uten stemme, men med hostestemme og feber. Hvordan er formen? Ble det noe sus i serken? ← Godt du holder deg hjemme. Fortsatt god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. mars 2007 #2032 Del Skrevet 23. mars 2007 Bra du tar det med ro i dag, Tiit. Det mangler ikke på sus i serken, men ikke noe fødsel på gang enda... Nå skal vi tusle i byen, og finne et koselig sted å spise middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. mars 2007 #2033 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror jeg kommer til å bli passe sprø hvis jeg må gå lenge over tiden. Er så utålmodig, og så lei !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. mars 2007 #2034 Del Skrevet 24. mars 2007 Har handlet en nydelig cd med vuggesanger til lille Nurbis Vi var på biblioteket i dag. Lånte litt tidsfordriv! Etterpå gikk vi litt rundt i byen, og mannen kjøpte en svær polkagrisklubbe til meg. (Klubbe betyr altså kjærlighet, for dem som ikke kan nordnorsk... :kgblunk: ) Lagde god middag, og i kveld har mannen vært hos en kompis for å se fotballkamp. Orket ikke bli med, og jeg klarte å overtale han til å dra uten meg. Han er jo ikke langt unna, og har tlf med seg hvis noe skulle skje. Ikke at noe tyder på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2007 #2035 Del Skrevet 25. mars 2007 1 dag igjen til termin!! Men jeg har ikke noe særlig tro på at det er bare 1 dag til fødsel... Sovet godt, og våknet av at mannen gikk rundt og stilte alle klokkene og laget frokost. Kokte egg og greier. Det er nesten alltid han som lager frokost, og det er skikkelig luksus! Skal sjekke om det går noe morsomt på kino, eller så tar vi oss kanskje noen runder med bowling i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 25. mars 2007 #2036 Del Skrevet 25. mars 2007 Bowling er bra knall, etter min erfaring. Ellers håper vi at dere har det bra. Gaven falt i smak. Nå skal vi snart ut å lage bål. Snakkes i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2007 #2037 Del Skrevet 25. mars 2007 Vi tok bowling nå før middag, i håp om at der ikke skulle være så masse folk... Og der hadde vi rett. Hadde det kjempemorsomt! Jeg tapte så det suste, og klarte tilogmed å falle. Eller velte er vel et riktigere ord. Etterpå tok vi noen runder biljard, og jammen tapte jeg ikke der også. Tenkte å prøve sånn der dansemaskingreie mens mannen spilte bilspill, men fant ut at det kanskje var å ta litt vel hardt i. Så vi dro hjem, og lager nå middag. Kotelettene er straks ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. mars 2007 #2038 Del Skrevet 25. mars 2007 *innom å sjekker* Ha en strålende søndag stor 1 dag til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. mars 2007 #2039 Del Skrevet 25. mars 2007 Her nærmer det seg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2007 #2040 Del Skrevet 25. mars 2007 til dere! Må hoppe litt jeg også, så kanskje snuppa kommer ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå