Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ja, så sannelig!!!! (Håper det bare var...rødbrus i det glasset der, Liljen!)

Og 38 uker i dag. 16 dager til termin. :klappe:

Fryktelig trøtt og sliten, men det er vel sånn det skal være. Har ihvertfall fått støvsugd, vasket klær, vasket opp, og skiftet på senga. Putta sånn der sykehuskladd under lakenet just in case vannet går... Man vet jo aldri! Og så har jeg festet stelleunderlaget på toppen av vaskemaskinen med borrelås. Funka helt fint det!

Blir vel sofaen resten av kvelden, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Tror det riktige er at det stort sett blir sofaen... :sjenert:

Det aller, aller meste er slitsomt. Tungt å bevege seg...

I dag har jeg stort sett ikke gjort annet enn å lage middag. Så nå i kveld kjedet jeg meg så fælt, og var så rastløs, at jeg var helt nødt til å komme meg ut! Så nå har jeg gått en runde på ca 45 min. Føler meg bedre, men det er jo ikke akkurat GODT i bekkenet da. Men det får bare være!

Det er 15 dager til termin, og jeg er lei allerede... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, snuppi. I dag har vi vært riktig så sportye (ikke for å få deg til å føle deg dårlig altså; alt til sin tid!) Stått slalåm i hele dag. Deilig!! og artig. Jeg er ikke så veldig flink, men jeg syns det er gøy.

har dere fått kameraet?

Det nærmer seg styggelig (gledelig) fødselen. Men du kan godt legge til et par uker ekstra, så blir du ikke så skuffet når det begynner å gå på overtid. det ligger til familien det ,vet du. Kan du tenke deg meg, som begynte å vente (gr. feil termin først) den 15. i den ene mnd. og så fikk jeg ikke før den 2? i neste mnd. Det var kjedelig det..... kan jeg love. Innbill deg heller at du får et barn nærmere midten av april, så blir ikke overtiden så fæl.

Ellers? Gleder meg til påske. gleder meg til å se nurket deres! gleder meg til sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Dere er jo bare superspreke!! Imponert...

Ja, det ligger vel til familien og gå over tida. Er vel bare J som har kommet før termin? (Hun kom jo som et lyn også!)

Joda, tenker mye på at det enda kan være 4 uker igjen. De lar meg vel ikke gå lenger enn to uker over, og det blir 9 april. Men det skal jeg klare, selv om det sikkert er kjedelig og tungt. Har ingen voldsomme plager, så jeg kan jo finne på en god del ting å fordrive tiden med. Og så har jeg jo en mann som kan underholde meg!

Vi har tenkt oss på kino en kveld nå snart, og se "Music and lyrics". Pleier å somle sånn at de ikke går lenger, så vi må forte oss!

Vår og sommer, ja... Det er jo bare helt fantastisk å kjenne at det nærmer seg! Det tiner, fuglene synger og sola skinner!!! Det ligger enda masse snø her, men jeg har helt klart vårstemning! :hoppe:

Har enda ikke sett noe til kameraet, men det kommer vel straks. Natta- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

38+3.

Har vært hos jordmor i dag. Siste timen før termin, men hun har satt opp en til dagen etter termin. Håper jeg ikke trenger å møte opp!

Alt så fint ut denne gangen også, og snuppa har det nok godt der inne. Hodet er ikke festet enda. Blodprosenten min har bare blitt lavere, så jeg må ta enda mere jern. Vekta har ikke rørt på seg (opp 12 kilo så langt), og symfysemålet har flatet litt ut. Det skal visst det, ifølge jordmordama. Ligger ikke lenger helt øverst i feltet, men midt på. 35, hvis jeg ikke husker feil?

Har en god del menslignende vondter i magen og ryggen, men de er mer enn velkomne!!! :ler:

Ellers har jeg det bra! Gikk lenge rundt i byen etter jordmortimen, kikket på lekre vårklær og drømte om å ha en vanlig mage.... Endte opp med en hårbøyle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... du får vel handlet litt klær å etterhvert, kjenner jeg deg rett. Flott å høre at alt ser fint ut! Det er så spennende atte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jepp! Det kan vel egentlig ikke BLI mer spennende enn dette!!!! Helt vanvittig å tenke på hva som snart skal skje...

Glemte å skrive at blodtrykket mitt var høyt i dag. Ikke noe skummelt, men hun ville at jeg skulle få legen til å måle det i neste uke. Skal til han på mandag uansett, så det passer bra.

Det murrer i ryggen og strammer i magen, og jeg har ligget med varmeflaske på sofaen et par timer. Var oppe i åttetia i morges, så jeg er stuptrøtt nå. Jordmora sa at jeg skulle spise og sove nok, for å samle energi til det braker løs, og det har jeg tenkt å gjøre NÅ! :vinke::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, bare 12 dager til termin i dag!

Mannen har for en god stund siden gjetta på fødsel i dag, men det ser ikke ut til at han får rett. Kjenner ikke mer enn murringer enn vanlig, og er i helt fin form.

Snakka akkurat med søstera mi som er sykepleier, og hun syns blodprosenten min var VELDIG lav. Spøka med at det var hakket før blodoverføring! Vet ikke så mye om sånne ting, jeg. Kjenner ikke noe til det heller, men knasker jern. Har hengt opp nr til fødeavdelinga just in case...

Gleder meg til å se den lille prinsessa vår! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå nå begynner det å bli spennende her :hoppe: :hoppe: NÅ er det ikke lenge til du har prinsessa i armene dine :)

Huff da, lav blodprosent. Pass på deg selv nå iallefall.

stor stor :klem:

Og ja, selvsagt var det bare rødbrus i glasset når jeg feiret 100 sider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

11 dager til termin!!

Ikke noen vondter i dag. Bare press nedi bekkenet. Skulle gjerne hatt masse vondt og masse action, men det kommer vel om ikke så lenge...

Var på kino i går kveld, og jeg gjetter at det blir siste gang på en lang stund! Så "Music and lyrics". Morsom film, men jeg tviler på at det blir en stor klassiker. Koselig å være ute på tur med mannen da. Vi gikk på kafè først, og koset oss skikkelig.

I dag har vi hatt middagsbesøk. Lagde noe så lite avansert som pizza, men det var godt. Og så ble den så stor at jeg tror vi har middag i morra også. Veldig greit! Orker ikke så mye for tiden. Ser at jeg burde vasket både her og der, og jeg liker det ikke!! Men det er jo så tungt! Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

:vinke:

Hei på deg!

Ja, han blir vel pent nødt til det. Har ønsket meg ren leilighet når jeg kommer hjem fra sykehuset!

9 små dager igjen til termin, og jeg føler meg i helt fin form. Ikke noe vondt i dag, selv om jeg kjenner at det presser godt dernedi... Mageskinnet er kjempestramt, og kjennes nesten litt numment ut?!?!? Har ikke sett noen strekkmerker enda, men det kan godt være at jeg bare ikke klarer å se dem! :ler:

Her er magen akkurat 39 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du er i fin form da :)

Ikke lenge til du får treffe den lille nå :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Impala!

Ja, jeg er glad for at jeg har det så greit som jeg har det! Og for at jeg har en snill mann som duller med meg... :hjerter:

Nå skal jeg tusle ut i solskinnet. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Gikk i tre kvarter cirka. Lusesakte! Deilig med frisk luft og sol, men nå har jeg svinvondt i korsryggen... Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...