Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Snuppa vår har sovet veldig godt helt siden hun ble født. Hun har sovet stort sett hele natta, og vi har nok vært litt bortskjemt sånn. Den siste uka har hun våknet oftere, og har villet opp uhyggelig tidlig. Slitsomt! Men natt til i dag sov hun fra sju til halv sju, og jeg føler at jeg har mer energi enn på lenge. Jeg la henne sju i kveld også, og har enda ikke hørt et knyst, så jeg håper på en like god natt i natt.

I ettermiddag meldte jeg meg på yoga. Gleder meg! Gikk en skikkelig hard tur på en time i sted, og tok mageøvelser da jeg kom inn. Prøver å gå ned noen kilo. Det trengs sårt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Takk, Bella!

Satt og ammet snuppa i sted, og plutselig sa tven takk for seg. Men et smell! Jeg ble jo livredd! Og ikke fikk jeg sett ferdig Reba heller....

Rett etterpå kom mannen hjem, og ringte sporenstreks til Euronics. Bestilte ny 32 tommer lcd-tv, som han skal hente etter jobb!!! :juhu:

Jeg måtte love å si at det var bursdagsgave til meg... :hoho:

Har fått et svært smykkeskrin og en ny mp3-spiller før i dag da, så jeg skal jammen ikke klage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Takk, Bella!

Satt og ammet snuppa i sted, og plutselig sa tven takk for seg. Men et smell! Jeg ble jo livredd! Og ikke fikk jeg sett ferdig Reba heller....

Rett etterpå kom mannen hjem, og ringte sporenstreks til Euronics. Bestilte ny 32 tommer lcd-tv, som han skal hente etter jobb!!! :juhu:

Jeg måtte love å si at det var bursdagsgave til meg... :hoho:

Har fått et svært smykkeskrin og en ny mp3-spiller før i dag da, så jeg skal jammen ikke klage!!

dumt med tv-er som dør, men gøy med gaver. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

I dag fyrer vi jammen i ovnen. Dumt at sommeren er stort sett over, og at det er kaldt, men det er jo litt koselig da! Sender mannen ut for å skaffe mer ved...

Snuppa har vondt i magen for tiden. Mye luft, og hun bæsjer maaaasse. Har byttet grøt, og skal ikke lenger bruke morsmelkerstatning i den. Skal også prøve å gi henne grøt litt tidligere på dagen. Får se om det hjelper. Våkner flere ganger på natta, og mamman er sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det virker sånn. I natt sov hun til kvart på fem, spiste masse, og sov så til ni. Herlig! Håper hun slipper mer vondt, lille snella mi... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Hei, Impala og angelou!

Ja, det er vel vanlig med litt magetrøbbel innimellom. Er jo så smått der inne!

Ved er en god ting å ha, ja. Fyrer i dag også, selv om det strengt tatt ikke er helt nødvendig... :)

Mannen er på universitet nå, og skal være der hele dagen. Kjeder meg litt alene... Snuppa sover, og etterpå skal vi en tur på butikken.

Har to års bryllupsdag i dag! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...