iss Skrevet 9. august 2007 #2341 Del Skrevet 9. august 2007 Kjempenydelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #2342 Del Skrevet 9. august 2007 Så søt hun er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2007 #2343 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, er hun ikke?!? Syns hun er den vakreste i verden! Stolt myrsnipemamma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. august 2007 #2344 Del Skrevet 15. august 2007 Snuppa vår har sovet veldig godt helt siden hun ble født. Hun har sovet stort sett hele natta, og vi har nok vært litt bortskjemt sånn. Den siste uka har hun våknet oftere, og har villet opp uhyggelig tidlig. Slitsomt! Men natt til i dag sov hun fra sju til halv sju, og jeg føler at jeg har mer energi enn på lenge. Jeg la henne sju i kveld også, og har enda ikke hørt et knyst, så jeg håper på en like god natt i natt. I ettermiddag meldte jeg meg på yoga. Gleder meg! Gikk en skikkelig hard tur på en time i sted, og tok mageøvelser da jeg kom inn. Prøver å gå ned noen kilo. Det trengs sårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. august 2007 #2345 Del Skrevet 15. august 2007 Nå er det bare noen minutter til jeg er 31 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 15. august 2007 #2346 Del Skrevet 15. august 2007 Forresten har jeg bakt kake også i kveld. I min splitter nye komfyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. august 2007 #2347 Del Skrevet 16. august 2007 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. august 2007 #2348 Del Skrevet 16. august 2007 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. august 2007 #2349 Del Skrevet 16. august 2007 Takk! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #2350 Del Skrevet 16. august 2007 gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. august 2007 #2351 Del Skrevet 16. august 2007 Takk, Bella! Satt og ammet snuppa i sted, og plutselig sa tven takk for seg. Men et smell! Jeg ble jo livredd! Og ikke fikk jeg sett ferdig Reba heller.... Rett etterpå kom mannen hjem, og ringte sporenstreks til Euronics. Bestilte ny 32 tommer lcd-tv, som han skal hente etter jobb!!! :juhu: Jeg måtte love å si at det var bursdagsgave til meg... Har fått et svært smykkeskrin og en ny mp3-spiller før i dag da, så jeg skal jammen ikke klage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2007 #2352 Del Skrevet 16. august 2007 Takk, Bella! Satt og ammet snuppa i sted, og plutselig sa tven takk for seg. Men et smell! Jeg ble jo livredd! Og ikke fikk jeg sett ferdig Reba heller.... Rett etterpå kom mannen hjem, og ringte sporenstreks til Euronics. Bestilte ny 32 tommer lcd-tv, som han skal hente etter jobb!!! :juhu: Jeg måtte love å si at det var bursdagsgave til meg... Har fått et svært smykkeskrin og en ny mp3-spiller før i dag da, så jeg skal jammen ikke klage!! dumt med tv-er som dør, men gøy med gaver. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. august 2007 #2353 Del Skrevet 16. august 2007 Syns ikke det var det minste dumt at det gamle vraket gav seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. august 2007 #2354 Del Skrevet 18. august 2007 I dag fyrer vi jammen i ovnen. Dumt at sommeren er stort sett over, og at det er kaldt, men det er jo litt koselig da! Sender mannen ut for å skaffe mer ved... Snuppa har vondt i magen for tiden. Mye luft, og hun bæsjer maaaasse. Har byttet grøt, og skal ikke lenger bruke morsmelkerstatning i den. Skal også prøve å gi henne grøt litt tidligere på dagen. Får se om det hjelper. Våkner flere ganger på natta, og mamman er sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. august 2007 #2355 Del Skrevet 19. august 2007 Håper magen hennes går seg til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. august 2007 #2356 Del Skrevet 19. august 2007 Det virker sånn. I natt sov hun til kvart på fem, spiste masse, og sov så til ni. Herlig! Håper hun slipper mer vondt, lille snella mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2007 #2357 Del Skrevet 20. august 2007 Har inntrykk av at nesten alle småbarn har vondt i magen en eller annen gang. Bra at hun er bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. august 2007 #2358 Del Skrevet 20. august 2007 Kom plutselig på at vi må kjøpe ved siden du fyrer i ovnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. august 2007 #2359 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, Impala og angelou! Ja, det er vel vanlig med litt magetrøbbel innimellom. Er jo så smått der inne! Ved er en god ting å ha, ja. Fyrer i dag også, selv om det strengt tatt ikke er helt nødvendig... Mannen er på universitet nå, og skal være der hele dagen. Kjeder meg litt alene... Snuppa sover, og etterpå skal vi en tur på butikken. Har to års bryllupsdag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. august 2007 #2360 Del Skrevet 20. august 2007 Gratulerer med to års bryllupsdag Det burde jeg husket fra i fjor, dere giftet dere jo en uke etter oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå