Gjest Anerikke Skrevet 16. juli 2007 #2321 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, vi har det godt. Du har mye å glede deg til, Impala! Blir bare mer og mer glad i jenta for hver dag. Og beskytterinstinktet tar helt av! I dag har jeg vært borte fra henne i halvannen time, og det var helt grusomt. Skulle hente en bukse jeg har fått lagt opp inne i byen, og handle litt forskjellig. Sprang nesten rundt i butikkene, og var superstressa! Hun har sovet og koset seg sammen med pappaen, så jeg tror det hele var verst for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. juli 2007 #2322 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Ja, jeg gleder meg masse. Er ikke så lenge igjen heller Tror nok ikke jenta di tok skade av at du var borte en stund nei Endret 16. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. juli 2007 #2323 Del Skrevet 16. juli 2007 Hun har nok ikke det, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2007 #2324 Del Skrevet 16. juli 2007 Hun har nok ikke det, nei! Nei, vi får håpe det bare er du som får angst av å forlate henne for en bitteliten stund. Dere skal sørpver? hit? Hvor lenge blir du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. juli 2007 #2325 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg er jo mamma, og har ingenting med å flakke rundt i byen!!! Vi drar nedover 25, og blir i to uker. Så da får dere nok besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2007 #2326 Del Skrevet 16. juli 2007 Nei, mødre får se til å holde seg hjemme. Ok. Vi drar til foreldrene mine neste uke, men kommer hjem på lørdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 16. juli 2007 #2327 Del Skrevet 16. juli 2007 Dagen etter at snuppa fyller 18 skal jeg ta en skikkelig shopperunde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. juli 2007 #2328 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har klipt meg kort!! Har begynnt å miste så mye hår at jeg følte for å gjøre noe litt drastisk... Det faller jo av i store mengder, og da er det litt greiere at håret er kort! Det tok to timer å klippe vekk alt, men resultatet ble riktig så flott. Veldig stor forandring. Føler meg helt ny, jeg! Snuppa og mannen var med. Tuslet rundt i byen, og sjarmerte opptil flere frisører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. juli 2007 #2329 Del Skrevet 19. juli 2007 Lille jenta mi fikk vaksiner i dag! Hun hylte noe enormt. Prøvde å trøste med puppen, men det funka ikke. Hun roet seg ikke ordentlig før vi kom hjem. Da spiste hun, og siden har hun sovet. Stakkar lita... Tror jeg har fått mensen tilbake. Godt over et år siden sist, men jeg hadde håpet på å slippe den enda en stund. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. juli 2007 #2330 Del Skrevet 19. juli 2007 Vaksiner må til Kjedelig med mensen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. juli 2007 #2331 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei, Impala! Ja, det må jo til. Men det var ikke noe gøy å se at hun hadde vondt... Hun sov til nesten seks (over tre timer!), og virket i helt fin form da hun våknet. Ikke noe feber. Begynnte å sutre litt i sjutia, og halv åtte var hun helt klar for senga. Gråt litt ved puppen, men sovna greit etter litt kos og trøst. Lille engelen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. juli 2007 #2332 Del Skrevet 19. juli 2007 Er forresten ikke så sikker på at jeg har fått mensen likevel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juli 2007 #2333 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Er det sånn luremens Endret 20. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 20. juli 2007 #2334 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja, skikkelig skrale saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. august 2007 #2335 Del Skrevet 8. august 2007 Lenge siden sist nå! Lille snuppa og jeg har vært to uker på tur. Vi har besøkt mamma og pappa, og hele familien min. Kjempekoselig! Det er så herlig å se hvordan hun følger med alt som skjer, og smiler og ler... Hun har et søskenbarn på 10 mnd, og de var skikkelig skjønne sammen. De "snakket" til hverandre! Ellers har hun begynnt så smått med grøt på kvelden, og det funker helt supert. Kan ikke si at jeg merker noe til at hun sover lengre på grunn av det, ihvertfall ikke enda. Hun snur seg fra magen til ryggen av og til, men ikke så ofte som før. Hun KAN snu seg fra rygg til mage, men hun vil ikke fordi hun ikke liker å ligge på magen! Hun liker best å ligge og vippe på siden, rare lille jenta mi. Føttene er et spennende leketøy for tiden. Hun tar tak med en fot i hver hånd, og prøver å stappe dem inn i munnen! Hun har også begynnt å stå! Hun setter føttene under seg hver gang noen holder henne slik at hun får sjansen, står rimelig støtt, og smiler stort. Ganske sliten og trøtt etter å ha vært "alenemor" i to uker, og stått opp tidlig hver eneste morgen. Så nå skal jeg ut og tusle meg en tur i godværet, ta et bad, og så skal jeg krype tidlig til køys. Godt å være hjemme hos mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 8. august 2007 #2336 Del Skrevet 8. august 2007 Velkommen hjem, og takk for mange koselige stunder. Kyss henne fra meg i morgen, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2007 #2337 Del Skrevet 9. august 2007 Kan tenke meg det er deilig å være hjemme igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2007 #2338 Del Skrevet 9. august 2007 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2007 #2339 Del Skrevet 9. august 2007 Velkommen hjem, og takk for mange koselige stunder. Kyss henne fra meg i morgen, ok? Jepp, den er grei! Hun savner nok tante. Kan tenke meg det er deilig å være hjemme igjen ja Åja! Helt herlig! Velkommen hjem Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. august 2007 #2340 Del Skrevet 9. august 2007 Gulljenta mi. 4 mnd stor, og deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå