Impala Skrevet 12. juni 2007 #2281 Del Skrevet 12. juni 2007 Heldiggris :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juni 2007 #2282 Del Skrevet 12. juni 2007 Så nydelig hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 13. juni 2007 #2283 Del Skrevet 13. juni 2007 høres ut som dere har det fint om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 13. juni 2007 #2284 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) til dere alle! Ja, hun er nydelig. Helt nydelig! I går natt sov hun i ett fra kl åtte til kl fem, og i natt sov hun jammen til nesten seks!!! Endret 13. juni 2007 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. juni 2007 #2285 Del Skrevet 14. juni 2007 Du har jo fått en drømmebaby du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. juni 2007 #2286 Del Skrevet 14. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juni 2007 #2287 Del Skrevet 16. juni 2007 :klø: Hva skal jeg ha på meg i morgen? Det er meldt overskyet og 9 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. juni 2007 #2288 Del Skrevet 29. juni 2007 Hjemme igjen! Etter en måned hos mine foreldre, svigers og på "hytta". Skulle gjerne vært enda lengre... Kjenner at det er laaaangt til familien. Både for snuppa, for oss, og for alle. Savner dem! Men det ser ut til at gullet vårt syns det er godt å være hjemme igjen. Hun ble skikkelig forkjøla på slutten av ferien, og er enda ikke helt bra. Hun hadde ganske høy feber et par dager, og var helt tett i nesa. Ikke gøy, hverken for henne eller foreldrene! Men nå er hun bare litt snørrete. Hun spiser og sover godt. Vi legger henne ca åtte, mating rundt fire, og så sover hun til åtte/halv ni. Deilig! Hun sover ikke lenge om gangen på dagtid, men det blir mer og mer. Nå har hun akkurat sovet tre kvarter, og det er bra til å være henne. Ikke rart hun er stuptrøtt på kvelden! Hun har funnet ut at tommelen er tingen, og koser seg masse med den. SÅ søt! Hun elsker baby-gymen sin, og kan ligge lenge å leke. Prøver å legge henne på magen også, men det er hun ikke så glad i... Vi får jobbe med saken! Lille snuppa skal til en sjekk på sykehuset i løpet av juli, fordi hun fikk en så tøff start på livet sitt. Både lege, fysioterapaut og det hele. Har ikke fått noen innkallelse enda, så jeg lurer på å ringe og høre. Hun er en frisk og fornøyd liten jente, men det er jo betryggende at hun blir fulgt opp. Og så er det helsestasjonen den 19, og da skal hun få vaksinene... Gruer meg, jeg! Nå roper hun på mat, så melkemaskinen må til pers!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. juli 2007 #2289 Del Skrevet 2. juli 2007 Her sitter jeg. Med kaffekoppen, Stratos og pcen på fanget. Ser litt på TV, og har det heeeelt fint..... Jenta har en skikkelig sovedag, og jeg vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. juli 2007 #2290 Del Skrevet 2. juli 2007 Enda mere :overrasket: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. juli 2007 #2291 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvor gammel har hun blitt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. juli 2007 #2292 Del Skrevet 2. juli 2007 Så heldig du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. juli 2007 #2293 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, iss og Impala! Snella vår bli 3 mnd nå den åttende. Stor jente. Veide henne på vekta vår og den viste 6.4 kg. Hun er så flott! I dag har hun sovet ca 6 timer !!!!!!!!! på dagen, siden hun våknet kl 7. Inkludert en lang trilletur i godværet. Tror ikke det har skjedd mer enn en gang før siden hun ble født. Hun virker så glad og fornøyd, og jeg er håpløst forelsket... Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. juli 2007 #2294 Del Skrevet 2. juli 2007 Og så har jeg glemt å skrive at snuppa har begynnt å snu seg! Kommer seg glatt fra magen til ryggen, og jobber hardt med å komme seg andre veien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. juli 2007 #2295 Del Skrevet 3. juli 2007 Næmmen, helledussen, for en skjønn liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. juli 2007 #2296 Del Skrevet 3. juli 2007 Hei, angelou! Ja, ikke sant hun er skjønn??? Nå er hun klar for morgenduppen sin, og ligger og pludrer litt for seg selv i kurven sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. juli 2007 #2297 Del Skrevet 3. juli 2007 Så fin hun er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. juli 2007 #2298 Del Skrevet 3. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. juli 2007 #2299 Del Skrevet 4. juli 2007 I dag har jeg strammet litt inn på matinga. 5 måltider er helt greit, og det er godt for oss begge å ha litt struktur på det. Hun fikk mat en eller annen gang i natt (glemte å se på klokka), da hun våknet ca 8-9, så kl 12, kl 16 og kl 19. Hun virket helt fornøyd med det, og jeg syns hun spiste roligere og mer om gangen. Jenta blir jo større, og ting går seg litt mer til. Jeg gav henne kveldsmat på stua, tok kveldsstellet, og så rett i seng. Sang noen sanger, og så gikk jeg ut. Da lå hun våken en liten stund, og begynnte så å sutre litt. Da gikk jeg inn, sang en gang til, strøk henne over håret, og gikk ut igjen. Tittet inn etter noen minutter, og da sov hun! Hun har aldri vært veldig vanskelig å legge, men jeg følte nå at jeg var nødt til skille puppen og soving. Redd for at det skal bli en vane å sovne ved puppen. Jeg er også nødt til å slutte med å ta henne opp av senga så raskt... Det gikk så greit i kveld, så får vi håpe at det fortsetter slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. juli 2007 #2300 Del Skrevet 5. juli 2007 Du tenker akkurat slik som jeg tenker (men, det er jo før ungen har kommet da). Kjenner flere som sliter maks med legginga, fordi ungen er vant til å sovne ved puppen. Når det er sagt så høres den lille prinsessa veldig eksemplarisk ut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå