Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det der oppe i nord. Er dere ute og nyter mai-sola? Hva er det ikke mai-sol, da må dere tenke på å flytte litt lenger sør i landet!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Søster!

Ikke mye sol å nyte her, nei... Argh!!!!

Vi snakket om flytting senest i dag. Må jo være her i strøket til mannen er ferdigstudert, men så er det nok tid for å komme seg litt nærmere familiene våre.

I ettermiddag har jeg hatt besøk av en av mannens kompiser, mens mannen var ute på jobb! (Nesten naboen din, Søster. Pappaen til tvillingene.) Han visste at mannen var borte altså, men hadde så lyst til å se snuppa. Koselig. Gave fikk hun også!

Hei, angelou! :klem: til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Ja, det er jammen sant! Mannen sitter lenge med snuppa på fanget, og bare glor ... :hjerter:

Vi fikk besøk i går også, og jammen ble det ikke enda flere gaver. Må henge i hvis vi skal få brukt alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Neida! :ler:

Det er bare enormt tidkrevende å være mamma til en liten baby. Søndag, mandag og tirsdag fant hun ut at hun ikke skulle sove noe som helst på dagen. Puppekos og bæring var visst mye bedre... Så både hun og jeg var overtrøtte og fortvilte. Heldigvis har hun sovet helt greit på nettene. I dag har hun sovet godt, og vi har det mye bedre alle tre. Vi var en tur på helsestasjonen i dag, og lille nurket er 5 kilo allerede!! Før jeg vet ordet av det er hun ikke baby lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Neida! :ler:

Det er bare enormt tidkrevende å være mamma til en liten baby. Søndag, mandag og tirsdag fant hun ut at hun ikke skulle sove noe som helst på dagen. Puppekos og bæring var visst mye bedre... Så både hun og jeg var overtrøtte og fortvilte. Heldigvis har hun sovet helt greit på nettene. I dag har hun sovet godt, og vi har det mye bedre alle tre. Vi var en tur på helsestasjonen i dag, og lille nurket er 5 kilo allerede!! Før jeg vet ordet av det er hun ikke baby lengre!

Ja, jeg vil tro hun krever en del. Godt å høre at det går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ooooops... Jeg så det ikke før nå, Bellatrix! Tid foran pcen er langt nede på lista for tiden, desverre. Og så er svigers på besøk. Men jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover!

Alt er nytt her inne, jo!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Ooooops... Jeg så det ikke før nå, Bellatrix! Tid foran pcen er langt nede på lista for tiden, desverre. Og så er svigers på besøk. Men jeg kommer sterkere tilbake, jeg lover!

Alt er nytt her inne, jo!!! :overrasket:

Ja, ikke stress med å være her. Vær her når du har tid, men du må jo ha et liv utenom også. :)

Ja, kg har blitt ny. Vi8 får bare prøve å venne oss til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Anerikke

:overrasket:

Oi, så lenge det er siden jeg var her inne!! Tiden raser avgårde. Snuppa vokser og trives, og lærer seg stadig nye ting. Hun smiler, ler nesten, holder hodet sitt kjempebra, og har nå nylig begynnt å sutte på tommelen. :hjerter:

Hun er akkurat ni uker i dag, og neste søndag er det dåp! Syns hun har blitt så stor... På seksukers-kontrollen var hun litt over fem kilo, så jeg gjetter på at hun er rundt seks kilo nå. Stor jente!!

Det har skjedd så utrolig mye siden jenta vår kom til verden at det er umulig å skrive ned alt... Hun sjarmerer meg i senk hver eneste dag, og jeg er så lykkelig for at jeg er mamman hennes!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Takk!

Håper det blir en bra dag, både for gjestene og for snuppa mi.

Nå er jeg akkurat ferdig med en sang hun skal få fra mamman sin. Det var jammen ikke lett! Men pappan fikk tårer i øynene, og det tar jeg som et godt tegn. Enda mye som må gjøres før søndag, men det skal gå fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo lenge til søndag, så du rekker nok det fint :)

Hørtes veldig koselig ut å lage sang til henne da.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Må jo bare skryte enda litt mer av jenta mi... :rødme:

Hun har ihvertfall hele den siste måneden sovet ca fra åtte til åtte, med bare en mating sånn i tre-fire tida. Det er bare så deilig! Hun sover ikke allverden på dagen, men det gjør liksom ikke så mye når jeg får sovet nok på natta. Nå sovner hun greit uten puppen også, selv om hun ligger og styrer en liten stund først. Og de siste dagene har tommelen blitt den nye bestekompisen. Det er jo bare så nydelig å se på! Smokk har hun aldri villet ta, så det gidder jeg rett og slett ikke styre mere med. Kort sagt, jenta er et unikum!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...