Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ja, jeg kan nesten ikke tro at vi har klart å lage et så vakkert barn!! :ler:

Sjalet funker kjempebra, Tuneland! Søster ble helt hektet, og har bestilt seg et hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Vakre bilder! Får lengsel etter det lille vesenet! Det er så lenge til neste gang.... :forvirret: Tante lover å aldri mer klippe negler.... eh. fingertupper mer, altså! :overrasket::grine::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Vakre bilder! Får lengsel etter det lille vesenet! Det er så lenge til neste gang.... :forvirret: Tante lover å aldri mer klippe negler.... eh. fingertupper mer, altså!  :overrasket:  :grine:  :tristbla:

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Koselig med besøk! Mamma lager middag, og duller med oss alle. Snuppa sover på brystet til bestefar, og jeg vet jammen ikke hvem som koser seg mest...

Jenta mi har hatt så vondt i magen i dag, så byturen vi hadde planlagt gikk i vasken. Bare vondt og masse skriking. Men nå har hun fått ut en hel del, og har det bra igjen. Fryktelig trøtt, da. Lille engelen... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Hei på dere! Ja, ikke sant hun er skjønn?? Mammaen er helt betatt... :hjerter:

Snuski har hatt mye vondt i magen de siste dagene. Og det er slitsomt for oss alle tre. Alt er jo helt nytt for oss, og jeg blir jo så innmari fortvilet. Blir vel mer herdet etterhvert! Nettene går helt fint, og hun sover godt, heldigvis. Har kjøpt minifom, og håper det hjelper.

I ettermiddag sov hun og jeg flere timer på sofaen, så i kveld har jeg vært mer våken enn på lenge. Deilig! Men nå må jeg krype til køys og sove litt før hun våkner og skal ha mat.

Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

I natt var jenta vår en del våken, og mammaen var TRØTT... Så hun havnet under dyna mi, og vi to sov til laaangt utpå dagen. :sjarmor:

Hun er rolig i dag, og det virker ikke som om magen plager henne. Enn så lenge, ihvertfall! Vi har spist pannekaker og betasuppe til middag, og tar det helt med ro. Skal ingen plass, og har ingen planer.

Snuppas fødselsattest kom i posten i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
I natt var jenta vår en del våken, og mammaen var TRØTT... Så hun havnet under dyna mi, og vi to sov til laaangt utpå dagen. :sjarmor:

Så koselig. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, det var godt! Hun er sånt et deilig lite vesen... "sukk"

Nå har hun fått på pysjen, spist litt, og sover søtt i senga si. Pappaen ser på film, og jeg kan kose meg med kg. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...