Tiit Skrevet 22. april 2007 #2221 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, og tjohei. Helt utladet etter en fullpakket helg. Formen noe bedre. Har hatt det flott! Håper dere også har det. Suss til snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 23. april 2007 #2222 Del Skrevet 23. april 2007 Nå kommer snart tante på besøk!!! For å kose med gulljenta :rødme: Å, som jeg gleder meg, Josie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 23. april 2007 #2223 Del Skrevet 23. april 2007 Nå kommer snart tante på besøk!!! For å kose med gulljenta :rødme: Å, som jeg gleder meg, Josie også. ← er så misunnelig!!!! Kunne ønske det var meg som skulle ivei nå. Ellers er jeg jo altfor forkjølet og full av basilusker til å skulle være i nærheten av en baby da. Men bortsett fra det. Jeg har koset over Skype i dag, og det var også litt fint. Hun er bare et vidunder! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. april 2007 #2224 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, hun er intet mindre enn et vidunder... Vidunderlig vakker! Gleder meg masse til å vise henne frem til tante og søskenbarnet!!!!! I dag har snuppa vært på sin aller første ordentlige bytur, og både hun og foreldrene spiste lunsj på kafe. Er gullet sulten må puppen frem, uansett hvor det er! Bare blå himmel og sol i dag, og det var deilig å komme seg ut noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. april 2007 #2225 Del Skrevet 23. april 2007 Høres koselig ut med cafétur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. april 2007 #2226 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, det var deilig. Det har vært så mye sykehus at det er godt å bare være vanlig familie, uten noe tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. april 2007 #2227 Del Skrevet 24. april 2007 Snuppa er hele 16 dager gammel, og vokser så det knaker! Ser nesten forskjell fra dag til dag, og hun blir bare finere og finere... Det går mye inn, og kommer mye ut. Vaskemaskinen går hver dag. I morges måtte jeg tilogmed vaske lakenet og overmadrassen i kurven hennes! Epikrisen hennes fra fødselen kom i posten i dag, og jeg måtte felle enda noen tårer da jeg leste den... Nybakt mamma, ja!!! Det viktigste er at det har gått helt fint med henne, og det hele kommer nok mer på avstand snart. Sterke, flinke jenta mi. Ellers har jeg gått løs på klesskapet i dag, og fjernet alle gravideklær. Det var SÅ godt å ta frem mine gamle, kjente og kjære klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2007 #2228 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg så bilde i avisen i dag. Så søt hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. april 2007 #2229 Del Skrevet 24. april 2007 Ja, ikke sant? Knallsøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2007 #2230 Del Skrevet 24. april 2007 Fotballsuppoerter allerede. :rørt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. april 2007 #2231 Del Skrevet 26. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 26. april 2007 #2232 Del Skrevet 26. april 2007 :rødme: Ja når er tante på besøk hos lillegull. Hun er et fantastisk vakkert barn, som jeg nesten ikke kan se meg mett på! Nydelig, nydelig, nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 26. april 2007 #2233 Del Skrevet 26. april 2007 Heldiggriser, det er det dere er, hele gjengen. *vil også nusse på gullet* Gleder meg iallefall til det en gang blir min tur. Må vel bli kvitt alle basilusker først. Klemmer til alle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. april 2007 #2234 Del Skrevet 28. april 2007 ← :rødme: Ja når er tante på besøk hos lillegull. Hun er et fantastisk vakkert barn, som jeg nesten ikke kan se meg mett på! Nydelig, nydelig, nydelig. ← Jepp! Du har skjønt det du! Heldiggriser, det er det dere er, hele gjengen. *vil også nusse på gullet* Gleder meg iallefall til det en gang blir min tur. Må vel bli kvitt alle basilusker først. Klemmer til alle dere! ← Du er hjertelig velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 28. april 2007 #2235 Del Skrevet 28. april 2007 Tusen takk! Jeg har sååå lyst å komme, men det er så hektisk den nærmeste tiden, så jeg får seg om jeg kan ta en sånn impuls-tur når jeg ser at jeg har et lite innsmett. Har veldig lyst altså. kan jeg komme litt brått på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. april 2007 #2236 Del Skrevet 28. april 2007 Ja, det er da helt greit! Bare kom når det passer. Vi har ikke de helt store planene, kan man si! Ammetåke er jammen ikke tull. Klarer ikke konsentrere meg, glemmer det meste, og roter noe fryktelig. Søster måtte informerte meg om at mamma og pappa kommer på besøk i morra!!! Jeg har vært helt overbevist om at de skulle komme neste helg... I går presset jeg dissemagen min inn i en av mine gamle dongeribukser, og det funka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 28. april 2007 #2237 Del Skrevet 28. april 2007 så morsomt å høre at du er litt i tåka!! Been there, done that... det verste er at det kan sitte i ganske lenge... Jeg skal sørge for å gi høyt og tydelig beskjed om når jeg kommer! Håper ellers at dere har det bra. Kyss lillegull fra meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 28. april 2007 #2238 Del Skrevet 28. april 2007 *venter fortsatt på bilder assa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. april 2007 #2239 Del Skrevet 28. april 2007 *venter fortsatt på bilder assa* ← Jeg har bilde som du kan få se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. april 2007 #2240 Del Skrevet 28. april 2007 Hei, jenter! Snuppa vår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå