Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Tittei... Her er jeg! :ler:

Joda, det ble mye sykehus på oss denne uka, men nå er vi hjemme FOR GODT!!!!

Fikk så himla vondt i magen utover lørdagen, så vi var pent nødt til å dra tilbake. Ble der til i dag. Har blitt undersøkt både innvendig og utvendig av allverdens gynekologer og kirurger. Orker ikke legge ut om alle de der medisinske greiene, og ikke kan jeg noe om det heller. Det er visst ikke bare greit for kroppen å gjennomgå en sånn operasjon, og skal jeg være helt ærlig har jeg ikke tatt det spesielt med ro denne uka. Har vært på føttene fra tidlig til seint, og det fikk jeg skjennepreken for av en barnepleier i dag... Så nå er det sofaen som gjelder. Stakkars mannen må gjøre alt!

Måtte faste i nesten et døgn på sykehuset nå, fikk bare litt væske i armen, og puppene mine har liksom punktert litt etter det. Håper snuppa får i seg nok mat! Spiser og drikker MYE nå, og håper det tar seg opp raskt.

Vi har hatt en deilig ettermiddag hjemme nå, og storkoser oss med gulljenta. Pappaen er HELT fortapt, og det er så deilig å se de to sammen. Han skifter alt av bleier, og hun roer seg så fint hos han. "Sukk..." :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::kose::hjerte::hjertesmil:

"Hva-sa-jeg" - smiley. Ta det rolig, lille venn! Du må være forsiktig med deg selv, vettu. *storetromlas pekefinger* Ikke :husarbeid: eller :hoppe: eller :humpe: ennå. Bare :sove::digge: litt :kline: :kaffe: :dusje::babyjente:

Nå skal iallefall jeg :sove: snart. Klem til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, storesøstre har vel gjerne rett...! :ler:

Nå har snuppa spist kveldsmaten sin. Jeg la henne rett etterpå i senga si på soverommet, og hun sovnet helt av seg selv. Det gjorde hun etter alle måltidene i natt også. Hun er så flink! :hjerter_rundt:

Utrolig hvor stolt man kan bli av bæsjebleier, raping og soving... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Hei, angelou!

Snuppa er virkelig skjønn, så det går ikke an å ikke bli forelsket! Der er bare fantastisk å se inn i de store gluggene hennes når hun ammer, og er heeelt salig... Lille puppetrollet mitt! :hjerter:

Har virkelig slappet av i dag, og ikke gjort NOE fornuftig. Tuslet rundt i morgenkåpe til nå nettopp!!!! Kom meg liksom aldri i dusjen...

Hadde skikkelig "vårrengjøring" på meg selv, med plasterfjerner! Var full av rester enda, både på magen, ryggen, armene og rundt arret. Kjenner at jeg enda er litt forsiktig når jeg gjør enkelte ting. Det henger igjen etter å ha hatt veneflon i hendene såpass lenge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

ENDELIG!!!! Vi har vært uten nett siden onsdag... Utrolig hvor avhengig vi er!

Føler at det stort sett går i amming om dagen. Vi var en tur på helsestasjonen på onsdag, og da var Snuppa blitt 3700 gram!! Hun var 3390 da hun ble født, så det er en god del opp, det! Flinke jenta...

Det går motsatt vei med meg, heldigvis. Selv om jeg er fryktelig sulten hele tiden, og spiser og drikker mye mer enn vanlig, har jeg gått ned alle kiloene jeg la på meg i svangerskapet. 12-13 kilo på 12 dager!!

Kjenner at jeg enda ikke er helt vant til å våkne så mange ganger på natta. Frykelig trøtt! Men jeg koser meg som mamma... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei på dere, Bellatrix og angelou. Og god helg!

Jenta sover i kurven sin, og da kan mamma kose seg med KG... :)

Kjenner at det ikke er lett å få gjort noe fornuftig om dagen. Når hun er våken går timene gresselig fort! Sitter mye med puppene ute, for hun er enormt matglad. Gjetter på at hun nærmer seg 4 kilo allerede. Lille puppetrollet mitt... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Stod ikke opp før 11 i dag! Ammet snuppa kl 8, og da var hun lys våken. Så mannen stod opp og tok henne med seg så jeg fikk sove. Herlig!

Han ordner alt den mannen. Handler, baker brød, vasker opp, lager middag, vasker gulv, skifter bleier... Jeg er gift med et unikum!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bellatrix

Jeg møtte KJ i dag. Skulle hilse. Han og G var i byen fordi de skulle på fest. :)

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Takk! Fikk mld fra han her en dag. Lenge siden sist, gett...

Snuppa vil visst helst henge i puppen hele tiden, hun! Koselig det, men litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...