angelou Skrevet 5. april 2007 #2141 Del Skrevet 5. april 2007 Bare innom og sjekker ståa - håper det skjer noe snart. Ha ei fortsatt fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2007 #2142 Del Skrevet 5. april 2007 Det kjennes ikke ut som snart i det hele tatt. Vet jo at det blir fødsel om ikke så lenge, men det er vanskelig å tenke rasjonelt når hormonene har tatt fullstendig kontroll over hjernen... Så bra for B! Hvor stor er svær?? ← Ikke like stor som sist, men stor. 5100 kg og 54 cm. Hun ble tatt med ks 29. mars og de koser seg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. april 2007 #2143 Del Skrevet 6. april 2007 Ikke like stor som sist, men stor. 5100 kg og 54 cm. Hun ble tatt med ks 29. mars og de koser seg alle sammen. ← Det er stort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #2144 Del Skrevet 6. april 2007 Det er stort!!!! ← Ja, men mindre enn sist. Det er jo bra. Tar det som et godt tegn at de ikke tok henne før den 29. også. Går det greit med deg da? Regner med at du er utålmodig, men føler du deg ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. april 2007 #2145 Del Skrevet 6. april 2007 Går veldig opp og ned. Blir glad hver gang jeg har vondt et sted! Og så raser humøret rett ned gjennom gulvet når det gir seg igjen... Håper jo hver gang, og det er så slitsomt! Og så er det fysisk veldig slitsomt med en kropp som jobber så på høygir med kynnere hele tiden, og som ikke får sove ordentlig på natta. Er mye kvalm også, så det går ned mer isbiter enn mat! Syter og klager, men det er nå bare sånn det er akkurat nå. Heldigvis har jeg mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2007 #2146 Del Skrevet 7. april 2007 Det er helt greit å syte og klage når man er sliten og har vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. april 2007 #2147 Del Skrevet 7. april 2007 Det skjer absolutt ingenting. Prøver å holde motet oppe, men det er jammen ikke lett. Har helt mistet troen på at noe kommer til å skje før vi skal på sykehuset på tirsdag. Vi var på kino i går kveld, og jeg peste som en hval opp trappene! Ikke noe minneverdig film, men det var godt å komme seg litt ut. Er så rød og hoven i ansiktet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2007 #2148 Del Skrevet 7. april 2007 Hvilken film så dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. april 2007 #2149 Del Skrevet 7. april 2007 "Starter for 10" het den. Engelsk romantisk komedie. Grei nok underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2007 #2150 Del Skrevet 7. april 2007 Den har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 #2151 Del Skrevet 7. april 2007 Stakkars deg som må gå så mye over da Håper det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. april 2007 #2152 Del Skrevet 7. april 2007 tilbake til Impala. Har vel glemt disse dagene så fort hun er ute, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 9. april 2007 #2153 Del Skrevet 9. april 2007 Heia! Nå har jeg vært så spent i hele påsken, uten nettilagang på om du hadde blitt mamma! Men NEI! Nå er det jammen på tide du stikker hull i ballongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. april 2007 #2154 Del Skrevet 9. april 2007 Nurket har kommet! Anerikke er blitt mamma! Hun forteller sikkert mer om alt når hun kommer på om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 9. april 2007 #2155 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer til Anerikke, mannen og gullet! Endelig skjedde det. Og gratulerer til meg og Søster også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 9. april 2007 #2156 Del Skrevet 9. april 2007 Hurra for lillejenta og hennes lykkelige foreldre!! Fikk akkurat bilde på mobilen og hun er sååååå fin og lita. For en glede når alt går bra!! Klem til deg, Anerikke for fabelaktig innsats på føden. Vi er stolte av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. april 2007 #2157 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, gratulerer til tantene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2007 #2158 Del Skrevet 9. april 2007 Hurra!!! Gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 9. april 2007 #2159 Del Skrevet 9. april 2007 Anerikkes innsats er blitt belønnet med . Gleden er stor her hos oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 9. april 2007 #2160 Del Skrevet 9. april 2007 Vi har ligget i hardtrening i slalombakken hele påska, og i dag gikk det unna så det suste. Jeg er helt ødelagt i beina! Det skal bli godt i morra tenker jeg.... Veldig artig å lære å kjøre mer, og å ha med barna på moroa!! Anbefales varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå