Gjest Anerikke Skrevet 2. april 2007 #2121 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Liljen! Jeg er her enda, jeg! Med magen på plass. En uke siden termin nå, og jeg er så inderlig lei av å bare gå å vente på denne måten. Det skjer ikke noe særlig nedi der heller, men det er vel ikke sikkert man kjenner noe som helst før det setter igang. Det murrer mest på kveldene, og jeg har masse sterke kynnere på natta. Men det gir seg alltid. Mannen skal på fotballkamp nå snart. Blir godt for han å komme seg litt ut med gutta. Jeg har ikke ork til å dra noen steder i dag, så jeg skal holde meg her og se "Grease". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 2. april 2007 #2122 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, dette er E. Har du det bra? Jeg har det sånn: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 2. april 2007 #2123 Del Skrevet 2. april 2007 :hår: :no_smoking: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. april 2007 #2124 Del Skrevet 2. april 2007 Hei, Tøffingen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. april 2007 #2125 Del Skrevet 2. april 2007 God kveld i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 2. april 2007 #2126 Del Skrevet 2. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. april 2007 #2127 Del Skrevet 3. april 2007 8 dager over termin. Sånn passe desperat nå! Måtte bare ut av huset en stund, men været er helt trasig, så da ble det et kjøpesenter... Kjøpte en skikkelig oppmuntring til meg selv! En helt nydelig, marineblå kjole med hvite prikker og hvit underkjole fra Noa Noa. Falt fullstendig for den! Fikk den på meg nå også, i str M, men den ser nok bedre ut med litt mindre mage. Og så kjøpte mannen en stor blomsterbukett til meg, fra svigermor. Herlig! Veide meg her en morgen, og det ser ut som om vekta er på vei nedover. Alt så bra ut da vi var på sykehuset, men jeg skal spørre legen i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 3. april 2007 #2128 Del Skrevet 3. april 2007 Gratulerer med ny kjole, da! Snart kommer du trippende i nykjolen med gullungen i ny vogn og greier. Jeg blir nesten helt sjalu... I morgen drar vi avsted på påskeferie. Håper det blir en fin tur og at vi får gode nyheter underveis Gubben har bursdag i dag, så vi tar en tur på byen for å spise middag i dag. Ha det så lenge, vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. april 2007 #2129 Del Skrevet 3. april 2007 Takk! Dere får få en til da vet du... Skulle gjerne vært med, men det blir vel litt vanskelig. Det kommer sånne vonde sting der nede, og i sted måtte jeg gå helt krokete. JA TIL MER SMERTE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. april 2007 #2130 Del Skrevet 3. april 2007 Det kommer sånne vonde sting der nede, og i sted måtte jeg gå helt krokete. JA TIL MER SMERTE!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 3. april 2007 #2131 Del Skrevet 3. april 2007 Takk! Dere får få en til da vet du... Skulle gjerne vært med, men det blir vel litt vanskelig. Det kommer sånne vonde sting der nede, og i sted måtte jeg gå helt krokete. JA TIL MER SMERTE!!! ← Tjohei, det der høres bra ut!! bare ta i litt nå så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. april 2007 #2132 Del Skrevet 3. april 2007 Fikk det nå også. Og mensenvondt i ryggen. Men det er ikke SÅÅÅÅ vondt... Jaja, vi får vente å se! Nå har mannen fått det for seg at han skal lage dajm-kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. april 2007 #2133 Del Skrevet 3. april 2007 Gidder du slå på skype, Tiit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 3. april 2007 #2134 Del Skrevet 3. april 2007 Var visst av da.. JA, til mer vondt for lillesøs!! (Men håper det går raskt over!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. april 2007 #2135 Del Skrevet 4. april 2007 Straks på vei til legen. Hadde håpet å slippe denne timen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2007 #2136 Del Skrevet 4. april 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. april 2007 #2137 Del Skrevet 4. april 2007 Han gjorde ikke noe annet enn å sjekke at alt står bra til. Jeg er frisk, og lille nurbis har det bare bra. Han måtte ringe flere ganger til sykehuset og mase om en overtidstime der (påskeferie!), og fikk på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. april 2007 #2138 Del Skrevet 5. april 2007 Ti dager over termin nå. Har mye vondt, men det blir ikke noe mer utav det. Blir bare mer og mer sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. april 2007 #2139 Del Skrevet 5. april 2007 Snart er det over og du er blitt mamma. Fikk nettopp melding fra B. Hun har fått en svær datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. april 2007 #2140 Del Skrevet 5. april 2007 Det kjennes ikke ut som snart i det hele tatt. Vet jo at det blir fødsel om ikke så lenge, men det er vanskelig å tenke rasjonelt når hormonene har tatt fullstendig kontroll over hjernen... Så bra for B! Hvor stor er svær?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå