Gjest Bellatrix Skrevet 25. mars 2007 #2041 Del Skrevet 25. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2007 #2042 Del Skrevet 25. mars 2007 Kanskje det funker å vinke?!? Skikkelig hardt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 25. mars 2007 #2043 Del Skrevet 25. mars 2007 prøv med kraftig hosting og nysing. For meg kjennes det ut som om alt inni er på tur ut.... festlig. Nei, du skal være glad om luftveiene fungerer sånn høvelig når du skal føde. Man trenger igrunnen all oksygen man kan få. I dag har vært en artig og fin dag. Men jeg er ikke i form, og tenker på å bli hjemme i morgen også. Det er så tungt å snakke, og jeg hoster nesten til jeg brekker meg... Ja, nok sutring fra meg. E. er veldig fornøyd med dagen, og alle gavene. Gava fra dere var superfin til ham! Han er så søt. Kjenner du ingenting etter at du gav jernet i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. mars 2007 #2044 Del Skrevet 25. mars 2007 Uffda! Høres virkelig ut som om du bør holde deg hjemme i morra også. Godt bursdagen var vellykka! Kan tenke meg at han kledde lua, ja. Passet vel til DE blå øynene. Søtingen... Tja, kjenner mensenvondt og masse kynnere. Men ikke noe ordentlig , nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mars 2007 #2045 Del Skrevet 25. mars 2007 Kanskje det funker å vinke?!? Skikkelig hardt? ← Ja, vink ungen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2007 #2046 Del Skrevet 26. mars 2007 TERMIN... Veldig aktiv snuppe i dag. Hun vet bare ikke at det er mye bedre plass til å turne utenfor magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2007 #2047 Del Skrevet 26. mars 2007 Har slått ihjel litt av dagen med shopping! Stort sett mat, da... Kan være greit å ha i hus når snuppa kommer. Og så kjøpte jeg en ull-longs til henne, A-creme, enda en amme-bh, to cd'er, og to pc-spill til mannen. Har ihvertfall gått mye, og det er jo bra? Laget fiskegryte etter innfallsmetoden til middag. Sei, krepsehaler, blåskjell, reker... Og så rundstykker til. Kjempegodt! Nå skal vi straks ha vaniljeis med frukt. Må jo ha det litt kos mens vi venter! Skal til jordmor igjen i morra, og er spent på om hun kommer til å sjekke modning og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2007 #2048 Del Skrevet 26. mars 2007 TERMIN... Veldig aktiv snuppe i dag. Hun vet bare ikke at det er mye bedre plass til å turne utenfor magen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søster Skrevet 26. mars 2007 #2049 Del Skrevet 26. mars 2007 Hallo, og gratulerer med termin!! Og så var vi der... liksom. Nå må vi ikke bli utålmodige, da! Lykke til og send meg melding når du kjenner noe. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2007 #2050 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei på deg, Søster!!! Du her?? Klart jeg skal melde straks det skjer noe! Men jeg kan ikke love å ikke være utålmodig... Nå skal jeg ut og tusle en tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 26. mars 2007 #2051 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisan, der var vi jo alle tre. Men dere er så kjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2007 #2052 Del Skrevet 26. mars 2007 Hallo, og gratulerer med termin!! Og så var vi der... liksom. Nå må vi ikke bli utålmodige, da! Lykke til og send meg melding når du kjenner noe. Ok? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2007 #2053 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei på deg, Søster!!! Du her?? Klart jeg skal melde straks det skjer noe! Men jeg kan ikke love å ikke være utålmodig... Nå skal jeg ut og tusle en tur!!! ← Du har meldeplikt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 26. mars 2007 #2054 Del Skrevet 26. mars 2007 Skal til jordmor igjen i morra, og er spent på om hun kommer til å sjekke modning og sånt. ← Heeeei... det er skikkelig deilig! Not.. Men det kan jo sette fart i sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2007 #2055 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, damer! Dere skal få vite når det skjer noe, alle tre! Gikk en lang tur, og det var deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mars 2007 #2056 Del Skrevet 27. mars 2007 Innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. mars 2007 #2057 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, angelou! Har vært våken størstedelen av natta. Har ligget og kjent på menssmerter som har kommet og gått, og kraftige kynnere. Har også vært utallige ganger på do, og det er ikke mulig at det er noe som helst igjen i magesekken min!! Men hver gang jeg har stått opp av senga har alt gitt seg. Så i femtia gav jeg opp, og stod opp for godt. Kjenner ikke noe nå. Sola skinner, og kl 11 skal jeg til jordmora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mars 2007 #2058 Del Skrevet 27. mars 2007 Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. mars 2007 #2059 Del Skrevet 27. mars 2007 Håper det gikk fint hos jordmora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. mars 2007 #2060 Del Skrevet 27. mars 2007 Joda, det gikk bra hos jordmora. Hun sa at det hørtes ut som om jeg er i modningsfasen, og trodde det kom til å bli fødsel innen et døgn eller to! Har jo masse murringer, men ikke så vondt at det plager meg. Jeg er innmari trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå