Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Hei, Liljen! Ja, 26 uker i morra. Og det vises!!!! :overrasket:

Har gjort meg ferdig med julegaven til mannen i dag, og rakk akkurat pakke den inn før han kom hjem. Såre fornøyd med den!

Så har jeg kjøpt noen ting til meg selv. Litt sminke, litt nytt undertøy :sjarmor: ,en fin rød topp til jul... +++ masse annet rart. Måtte jo ha flere nye strømpebukser til kjolesesongen! Har fått to kjoler og et pent skjørt (derfor den nye toppen!!), så jeg har noe å ha på meg selv med mage.

Så laget jeg middag, og nå skal vi snart avgårde for se "The Holiday".

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

I dag har jeg pakket alt til juleferien. Nå gjenstår bare å pakke i bilen. I morra drar vi!! :hoppe:

Det har virkelig lavet ned her de siste dagene, så jeg håper vi får en grei kjøretur. Det er laaangt! Har kjøpt en stor pakke gulrøtter til turen, for det hjelper litt på halsbrannen. Det er VONDT!!!! Kroppen finner jammen på mye rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Det er mye snø akkurat her, men fremkommelig. Vet ikke hvordan det er rundt omkring, da. Hvordan er det hos dere? Hører at det er meldt bare mildvær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg pakket alt til juleferien. Nå gjenstår bare å pakke i bilen. I morra drar vi!! :hoppe:

Det har virkelig lavet ned her de siste dagene, så jeg håper vi får en grei kjøretur. Det er laaangt! Har kjøpt en stor pakke gulrøtter til turen, for det hjelper litt på halsbrannen. Det er VONDT!!!! Kroppen finner jammen på mye rart...

Du får sånne tyggetabletter på apoteket som hjelper veldig mot halsbrann. Husker ikke navnet på dem nå, men kommer sikkert på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...