Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2006 #1621 Del Skrevet 22. oktober 2006 Mannen har besøk, og jeg har skygget banen. Fotball, fotball, fotball!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. oktober 2006 #1622 Del Skrevet 22. oktober 2006 Puhhh...!!! Nå har jeg vært superflink! Har skrevet på og gjort ferdig hvert eneste takkekort fra bryllupet vårt. Vi er usannsynlig seint ute, men det er vel bedre enn ingenting? Det tok laaang tid, men utrolig godt å være ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #1623 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er godt med alt som er unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #1624 Del Skrevet 23. oktober 2006 god morgen, Anerikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. oktober 2006 #1625 Del Skrevet 23. oktober 2006 For noen morgenfugler dere er, Yamaha og Petra Prøvedokke!!! Håper dere har hatt en aldeles strålende dag så langt. Jeg har nettopp karet meg opp av senga, potte tett i hals/nese/ører/hele hodet... Det verker i hele kroppen, og det pleier å bety feber. Men har ikke termometer som virker. Kanskje like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #1626 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du også Utrolig mange som har vært, og som er syke i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. oktober 2006 #1627 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det virker som om veldig mange er syke rundt omkring! Har sovet mesteparten av dagen, og mannen har foret meg med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. oktober 2006 #1628 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje en anelse bedre i dag. ÅÅÅhhhhhhh, dette er så kjedelig!! 17+5 i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. oktober 2006 #1629 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg har akkuratt vært syk jeg.. Det er ikke no særlig. Godt du føler deg bedre i dag da Når var det dere giftet dere?? Det er virkeli godt med alt som er unnagjort.. Jeg hadde maaaangen takkekort og skrive, så vet hvilket slit det er ja.. puh!! Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. oktober 2006 #1630 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg er en anelse bedre! Jeg gremmes, men det er faktisk godt over et år siden vi giftet oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. oktober 2006 #1631 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jammen mye rart kroppen finner på når man er gravid... Først kvalme og en usannsynlig ekkel metallsmak i munnen. ALT smakte og luktet ekkelt, uansett! Så oppblåst og treeeeeg mage... Det er ikke gøy!!!! Begynner å gi seg nå, heldigvis. Tisse minst hver halvtime... Det er jo til å leve med, men ikke alltid det kjennes sånn midt på natta! Vonde, og sinnsykt tørre (???) pupper. Må smøres hele tiden, og hvis ikke klør de noe helt utrolig. Merkelig! Også så sliiiiiten!! +++sikkert masse andre ting. Og så er det jammen det beste i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. oktober 2006 #1632 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det må være det beste i verden Gleder meg virkeli til det er min tur.. Mangler ennå å levere 2 takkekort jeg og, så ingenting å gremmes over Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. oktober 2006 #1633 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det blir snart din tur, Liljen. Det er jeg helt sikker på! Det er jo ren tortur å stå opp... Har sovet godt, men er like sliten. Kanskje ikke helt frisk enda. Vondt i halsen, og nesten ikke noe stemme. Det blir ikke noe sangøvelse på meg i kveld, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2006 #1634 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ta tiden til hjelp, det er det eneste som hjelper for å bli frisk (og gravid for oss som venter enda ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. oktober 2006 #1635 Del Skrevet 25. oktober 2006 innom med en god bedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. oktober 2006 #1636 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei, angelou og Petra Prøvedokke! Jeg er såpass frisk at jeg har vært på jobb hele dagen. Sliten nå, men det går mye bedre. I morgen er jeg 18 uker gravid, og skal på ultralyd!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2006 #1637 Del Skrevet 25. oktober 2006 Åååå ultralyd er spennende da :hoppe: Gleeeder meg til referat ja!! godt du føler deg bedre. Viktig å ta vare på sei selv ja Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 25. oktober 2006 #1638 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det blir kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2006 #1639 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mannen mistet visst ei fylling i ei tann i går, og utpå kvelden begynnte det å gjøre skikkelig vondt. Han gikk bare rundt i stua, og jeg så at han svettet masse. Fælt å se at han har SÅ vondt!! Ringte både hit og dit, men ingen hjelp å få. Proppet han full av smertestillende, og i morges ringte han tannlegen. Etter mye om og men fikk han en time... 12.30... Akkurat når vi har time til ultralyd!!!!!!!! Ble helt fra meg, for jeg har jo ikke lyst til å gjøre det alene! Var ingen annen time å få, så jeg var rimelig innstilt på å dra uten han. De ville ha han inn kl 8 i morges for å ta røngtenbilde, og mens han var der hadde han klart å få dem til å bytte om på noen timer slik at han kan komme kl 15!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1640 Del Skrevet 26. oktober 2006 Åh, spennende!! Jeg gleder meg til referat! Og så bra at det ordnet seg med tannlegetimen til mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå