Gjest Bellatrix Skrevet 29. august 2006 #1441 Del Skrevet 29. august 2006 Rusk, nei. jeg mente selvsagt på camera, bare til meg! ← Og til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 29. august 2006 #1442 Del Skrevet 29. august 2006 Enda er det bare fett, jeg lover! Kan enda ta et par uker før livmora kommer opp og frem i lyset. Men når jeg får skikkelig gravidmage skal dere få se, begge to! Må jo sørover når lille tuppa blir født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 29. august 2006 #1443 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, da må du komme! Blir artig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. august 2006 #1444 Del Skrevet 30. august 2006 Innom med en stor onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. august 2006 #1445 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 31. august 2006 #1446 Del Skrevet 31. august 2006 Er du så trøtt, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. august 2006 #1447 Del Skrevet 31. august 2006 Jepp. Helt ferdig. Det er visst sånn det er å gro baby Har jobbet lenge i dag, så nå skal jeg ta en høneblund på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 31. august 2006 #1448 Del Skrevet 31. august 2006 Jepp. Helt ferdig. Det er visst sånn det er å gro baby Har jobbet lenge i dag, så nå skal jeg ta en høneblund på sofaen. ← Våken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. august 2006 #1449 Del Skrevet 31. august 2006 Ja. MÅ jo bare se den første episoden av "So you think you can dance". Det er hysterisk morsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1450 Del Skrevet 4. september 2006 Da har jeg vært hos den nye legen min for første gang! Han var ung og kjempetrivelig! Jeg ante jo ikke noe om han da jeg byttet fastlege, så der hadde jeg flaks Alle prøvene så helt fine ut, blodtrykket var perfekt... Lab-dama måtte måle blodprosenten flere ganger, men etterhvert fant hun nå ut at den var grei. Ble klemt litt på magen, men der er ikke så mye å kjenne enda. Legen sa at han såvidt kunne kjenne toppen av livmora. Kommer vel snart! Skal ha noen venner på fårikålmiddag i dag, så jeg må snart begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #1451 Del Skrevet 4. september 2006 Så bra at du var fornøyd med legen Det har ikke jeg vært i det siste. Håper den nye fastlegen min er grei selv om han heller ikke er norsk. Hvis ikke må jeg finne meg en i en annen kommune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1452 Del Skrevet 4. september 2006 Håper du finner en du er fornøyd med! Har jo flyttet fra et lite sted med typisk ustabil legedekning, til en rimelig stor by. Så her er litt flere å velge i! Håper det går bra med deg, Yamaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #1453 Del Skrevet 4. september 2006 Ja det håper jeg også. Det går bra med meg. Ser bare fremover nå, siden jeg har fått SA'en endelig bekreftet idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1454 Del Skrevet 4. september 2006 Du er tøff, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #1455 Del Skrevet 4. september 2006 Takk for det Kan jo ikke grave seg ned heller da, selv om man har lyst til det inimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1456 Del Skrevet 4. september 2006 Kan vel ikke det, nei... Vet jammen ikke hvordan jeg hadde taklet å miste lille nurbis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #1457 Del Skrevet 4. september 2006 Men det skal du jo ikke, så da er det ikke noen vits i å tenke på det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. september 2006 #1458 Del Skrevet 4. september 2006 Riktig. Kommer ikke på tale!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. september 2006 #1459 Del Skrevet 5. september 2006 Nå ringte legen min...(Noen jobber jammen seint!) Det var visst litt bakterier i urinen min, og jeg må på en tredagers antibiotikakur! Jaja, det er jo en grei sak. Har aldri hatt sånt før, så det er vel en gravid-ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. september 2006 #1460 Del Skrevet 5. september 2006 Bakterier i urinen er ikke bra, men ikke verdens undergang heller. Ta medisinene så blir du nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå