Gjest Anerikke Skrevet 5. august 2006 #1361 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, er det ikke herlig!?!? Nå har visst godværet gitt seg for denne gang. Jaja, vi fikk ihvertfall en uke sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2006 #1362 Del Skrevet 6. august 2006 En uke sommer er bedre enn ingen uke sommer. regnvær kan være romantisk det og Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2006 #1363 Del Skrevet 6. august 2006 Leste i Dagladet i går at de som bor i Nord kunne glede seg over at sommeren skulle fortsette. Er ikke sant det da? Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. august 2006 #1364 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg trodde også at godværet skulle vare litt lenger, men nå regner det... Jaja! Det får det bare gjøre. Lettere å pakke og flytte når man ikke bare har lyst til å sitte ute i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. august 2006 #1365 Del Skrevet 6. august 2006 Nå har jeg lånt meg en PC på en kafè! Venter på Bellatrix, og muligens mannen hennes også. Er liksom litt uggen i dag... Mat frister IKKE, og kaffe er ikke noe godt. Jeg som vanligvis bøtter innpå! Da vi kjørte bil før i dag, syns jeg mannen svingte altfor mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. august 2006 #1366 Del Skrevet 7. august 2006 Hjemme i den rotete leiligheta vår Gleder meg veldig til vi er ferdige med flyttinga!!!!! Nå kjenner jeg liksom at det SKJER noe! Det strammer i magen, og stikker. Mat er heller ikke det helt store... Puppene er like vanvittig ømme. Men jeg syns det er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2006 #1367 Del Skrevet 7. august 2006 Så gøy at det merkes Jeg har bare litt ømme pupper og litt stikninger, ellers merker jeg ingeting foreløpig. Men det kommer vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. august 2006 #1368 Del Skrevet 7. august 2006 Ja, godt å kjenne at jeg faktisk er gravid! Men jeg håper jo at jeg slipper å bli kvalm. Mat frister IKKE, men kan ikke si at jeg er kvalm heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. august 2006 #1369 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan går det med deg?? Mye kvalm? Ha en strålende tirsdag stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. august 2006 #1370 Del Skrevet 8. august 2006 Å, det går flott med meg! Å kalle meg kvalm ville være en fornærmelse mot alle dem som virkelig ER kvalm!!! Bare en anelse uvel, og overhodet ikke interessert i mat. Men jeg har det supert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. august 2006 #1371 Del Skrevet 8. august 2006 Aha! Det gjelder altså å putte noe i munnen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. august 2006 #1372 Del Skrevet 10. august 2006 Det jeg skrev i innlegget over, gjelder i aller høyeste grad enda. Må ha mat kjempeofte, ellers blir jeg skikkelig uvel. Og så så TRØTT som jeg er!!!! Var på første kontroll i dag, og det gikk jo kjempegreit! Alle prøvene så fine ut, og blodtrykket var 110/60. Fikk henvisning til ultralyd, men det blir enda mange uker til. Ellers fylte hun ut helsekort, og det var vel stort sett alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 10. august 2006 #1373 Del Skrevet 10. august 2006 Tjo! Så fint at alt var vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. august 2006 #1374 Del Skrevet 11. august 2006 Deilig å være ferdig med første kontroll tenker jeg. Har ikke bestilt legetime enda jeg, kanskje jeg skal gjøre det idag? Håper formen din er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. august 2006 #1375 Del Skrevet 11. august 2006 Det jeg skrev i innlegget over, gjelder i aller høyeste grad enda. Må ha mat kjempeofte, ellers blir jeg skikkelig uvel. Og så så TRØTT som jeg er!!!! Var på første kontroll i dag, og det gikk jo kjempegreit! Alle prøvene så fine ut, og blodtrykket var 110/60. Fikk henvisning til ultralyd, men det blir enda mange uker til. Ellers fylte hun ut helsekort, og det var vel stort sett alt? ← Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 11. august 2006 #1376 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg har sørgebånd, Anerikke skal flytte fra meg....... Lykke til!!!!!!!! med alt!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #1377 Del Skrevet 13. august 2006 tittei Innom med en stoor søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. august 2006 #1378 Del Skrevet 14. august 2006 Nå har vi endelig kommet oss på nett! Det måtte en kvinne til Nå sitter jeg ved pc, og ser utover havet. Nydelig! Flyttinga har gått greit, selv om det enda er kaotisk her. Savner alle hjemme litt, da... ("Smaske på Tiit") Men det blir nok supert å bo her! Tror vi skal få det kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. august 2006 #1379 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Bra dere kom dere på nett fort da. Endret 14. august 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 14. august 2006 #1380 Del Skrevet 14. august 2006 Å, glemte å skrive sånne gravide-ting! Jeg er til tider ganske uvel. Av mat, kaffe og andre ekle ting... (Kjøpte meg en ny omslagstopp for et par uker siden, og den er egentlig kjempefin. Men jeg KLARER den ikke!!! Blir kvalm bare jeg ser den! Kjemperart, men sånn er det bare.) Stort sett går det flott. Bare jeg sover nok, og spiser ofte. Er 7+4 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå