Gjest Anerikke Skrevet 7. juli 2006 #1221 Skrevet 7. juli 2006 Det gjør kanskje det. Hadde jeg VISST at jeg kom til å bli gravid, kunne jeg godt ventet hvor lenge som helst! Men nå er jeg bare redd for at det er noe i veien... Blææææ! Blir lei av min egen syting! Kryper til køys, så ser verden litt lysere ut i morra!
Gjest Anerikke Skrevet 8. juli 2006 #1222 Skrevet 8. juli 2006 Jepp. Verden SER faktisk litt lysere ut i dag! Satt her og leste i pappa-boka til svogeren min, og han som har skrevet den og kona ble ikke gravide før etter at de hadde startet utredning! Da er det vel enda håp for oss også
Ephemera Skrevet 8. juli 2006 #1223 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Huff, ikke gøy med sånne tanker... Men husk at det er vanlig å vente i et år før man blir gravid. Noen blir gravide med en gang, og jeg ble det også mye raskere enn jeg hadde turt å håpe på, men det er veldig mange som prøver i et års tid før det klaffer. Men jeg skjønner veldig godt den tankegangen om at du kunne ventet hvis du visste at dere kunne bli gravide (minner meg om når jeg var singel for noen år siden og jeg bare møtte frosker - da tenkte jeg at dersom jeg bare visste at drømmemannen en dag dukket opp, så hadde jeg kunnet slappe av Og han dukket jo opp!! ) Endret 8. juli 2006 av Ephemera
Gjest Anerikke Skrevet 8. juli 2006 #1224 Skrevet 8. juli 2006 Nei, det er ikke gøy. Humøret svinger veldig! Drømmeprinsen har jeg heldigvis også funnet!
Gjest Anerikke Skrevet 8. juli 2006 #1225 Skrevet 8. juli 2006 Blødde pittelitt på onsdag, så det kan jo ha vært eggløsning? Tror jeg har lest at man av og til kan blø litt da...
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1226 Skrevet 8. juli 2006 Blødde pittelitt på onsdag, så det kan jo ha vært eggløsning? Tror jeg har lest at man av og til kan blø litt da... ← Det stemmer at ein kan spotte litt under eggløsning ja. Brukar de eggløsnings-testar? Det kan anbefales!
Gjest Anerikke Skrevet 8. juli 2006 #1227 Skrevet 8. juli 2006 Hei på deg, Veslo! Jeg har brukt eggløsningstester, ja. Men etter noen mnd med positive el-tester, og ikke en eneste positiv graviditets-test, orket jeg ikke mer...
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1228 Skrevet 8. juli 2006 Hei på deg, Veslo! Jeg har brukt eggløsningstester, ja. Men etter noen mnd med positive el-tester, og ikke en eneste positiv graviditets-test, orket jeg ikke mer... ← Aha, det forstår eg veldig godt... Håpar det klaffar for dykk snart!!!
Gjest Anerikke Skrevet 8. juli 2006 #1229 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Det håper jeg også! Får vel ta rennafart og hoppe på mannen da Endret 8. juli 2006 av Anerikke
Liljen Skrevet 9. juli 2006 #1230 Skrevet 9. juli 2006 Hei hei. Forstår godt hvordan du har det. Begynner også å få den følelsen... Håper snart det klaffer for oss også. Vi må bare være tålmodige tror jeg.. stor stor
Impala Skrevet 9. juli 2006 #1231 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hei Anerikke Det er nesten som jeg skulle skrevet det der selv, så jeg tror jeg vet akkurat hvordan du føler det. Vi begynne utredning i september, og det er det som gjør at jeg ser litt positivt på ting innimellom nå. Men jeg har tunge dager jeg også (som du sikkert har fått med deg i dagboka mi). Jeg er også i Trøndelag nå, hos mine foreldre. Godt å komme hjem innimellom selv om jeg trives veldig godt sørpå. Fortsatt god ferie, også håper jeg det klaffer for oss snart Endret 9. juli 2006 av Yamaha
Gjest Anerikke Skrevet 9. juli 2006 #1232 Skrevet 9. juli 2006 til Yamaha. Håper det klaffer før dere starter med noe utredning, jeg. Har hørt om så mange som har blitt gravide akkurat når de har gitt opp! Krysser alt jeg har! Vi var på en liten ferietur i Trøndelag i forige uke, vi! Hadde det helt supert. Nå er vi hos svigers, og i dag har vi fiska i godværet. Nydelig! Det er likom så mye fisk man bare orker å dra opp i Saltstraumen...
Liljen Skrevet 9. juli 2006 #1233 Skrevet 9. juli 2006 Satser på at Juli/august blir en bra måned Hørtes kjekt ut med fisketur. Fikk dere mye fisk?? Nyt godværet, og ha en strålende søndag kveld.
Gjest Anerikke Skrevet 9. juli 2006 #1234 Skrevet 9. juli 2006 Javisst! Massevis av fisk! Sov så lenge i dag at vi tenkte ta en natt-fisketur også. Sola skinner fra skyfri himmel, og da kan man jo ikke gå å legge seg! Må nyte midnattssola mens man kan. Nå venter jeg bare utålmodig på at fotballkampen skal bli ferdig...
Impala Skrevet 10. juli 2006 #1235 Skrevet 10. juli 2006 Nå venter jeg bare utålmodig på at fotballkampen skal bli ferdig... ← Det tok litt tid det ja Ble det noen nattfisketur da? Ha en fin mandag
Gjest Anerikke Skrevet 10. juli 2006 #1236 Skrevet 10. juli 2006 Vi hadde en helt uforglemmelig fisketur i strålende midnattssol... Det var så vakkert!!!! Vi gav oss ikke før nesten halv tre i natt, og da var der enda fullt av folk! Ikke sove bort sommarnatta her, nei!! I dag er det grått og regn, så man må jo bare nyte sånne netter når man kan.
Eeyore Skrevet 10. juli 2006 #1237 Skrevet 10. juli 2006 Hei Anerikke, og takk for hilsen i dagbok mi Har skummet meg gjennom dagboka di, og jeg kan skjønne at du er frustrert. De sier at det kan ta et år og mer å blir gravid, men det er liten trøst når man sitter midt i det og bare veldig gjerne vil akkurat NÅ. Trøste
Gjest Anerikke Skrevet 10. juli 2006 #1238 Skrevet 10. juli 2006 Hei, Eeyore! Så koselig med besøk! Ja, det er jammen frustrerende dette prøve-styret. Blir litt sånn halvvgal innimellom! Nå er vi hjemme igjen, og skal begynne flyttepakking... Gleder meg ikke!
mee mee Skrevet 10. juli 2006 #1239 Skrevet 10. juli 2006 skulle bare titte innom å si hei! artig å se flere nordleninger her
Gjest Anerikke Skrevet 10. juli 2006 #1240 Skrevet 10. juli 2006 Hei på deg også! Så koselig med nye fjes!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå