Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Du får ikke utslag på testen dersom du ikke har hormonet i kroppen. Men du kan jo få manglende utslag fordi det er for lite av hormonet urinen, da fordi man tester for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Kanskje ikke... Men hadde eggløsning allerede rundt dag 12, og det er jo kjempetidlig! Ihvertfall til å være meg. Har jo vanligvis syklus på 32 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å miste troen før mensen uteblir :) Men jeg satt faktisk og sutret til sambo noen dager før jeg testet positivt, for jeg kjente at mensen skulle komme og jeg trodde ikke jeg var gravid...

Det som forøvrig var merkelig hos meg, var at brystene for en gangs skyld ikke var ømme :overrasket: De ble ikke ømme før en ukes tid etter at jeg testet positivt, tror jeg. Når er de imidlertid ømmere enn noen gang og jeg tror jammen de vokser også (noe jeg ikke har noe imot ;).

Spennende!

Skal du reise bort i ferien, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Sist mnd hadde jeg heller ikke ømme pupper. Ikke i det hele tatt, og jeg syns det var kjemperart!

Vi skal en rundtur i Trøndelag, en uke eller to, ellers blir det pakking og flytting :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Siden det er såpass lenge siden eggløsning kan det kanskje gå? Får prøve.

Det er nesten bedre å vite, enn å gå rundt å luuuure hele tiden. Uansett resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å teste nå også. På de fleste testene nå står det at du kan teste når som helst på døgnet. Les på pakken. Jeg testet på ettermiddagen når jeg fikk positivt resultat - jeg brukte clear blue digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Tror jeg venter til i morratidlig.

Litt fordi det enda er noen dager til jeg venter mensen, og litt fordi det er så himla kjipt å se den der enslige blå streken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Vet jammen ikke om jeg orker å ta noen test i morra... Ikke på fredag heller. Helst ALDRI!

Gruer meg så innmari, og aller mest til mensen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke annerledes enn det blir om du tester eller ei, så bare slapp av du vennen. Det ordner seg når det er meningen at det skal ordne seg, tror nå jeg. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt jeg, vet ikke om jeg hadde turt heller :klem:

Man får da tidsnok vite det, for enten så kommer mensen eller så kommer den ikke (håper på det siste da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...