Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Det kjennes ut som mensen kommer hele tiden.

Har hatt det sånn i flere dager nå, og er temmelig frustrert!

Dag 32 nå, og enda ikke tegn til den! Ikke så mye som litt spotting. Men det pleier jeg aldri å ha, så det er vel ikke så rart...

Med negativ test i går, vil jeg jo bare at den skal komme og bli ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Skulle ut å hente noe i bilen nå. Døra ut går i lås, så vi pleier å ha en trekloss imellom. Den ligger oppå dørkarmen. Og den rev jeg selvfølgelig ned, så her sitter jeg med en fin kul midt i panna...

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Mensen kom og slo meg helt ut.

Men nå har jeg klart å komme meg opp i sittende stilling, biter tenna sammen og smiler til krampa tar meg

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Når kommer dere i morgen? Småjentene kommer også, så hvis det er greit for dere så blir det alkohol på sen ettermiddag/kveld. Men du må gjerne være her mens mannen er på fotballkamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
Når kommer dere i morgen? Småjentene kommer også, så hvis det er greit for dere så blir det alkohol på sen ettermiddag/kveld. Men du må gjerne være her mens mannen er på fotballkamp.

Mannen og gutta skal treffes i tre-firetia, så da tenker jeg at jeg drar til dere hvis det er greit? Så kommer han etter kampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Gratulerer med snart 50 sider :hoppe:

Håper du har hatt en strålende helg. :)

Måtte bare titte innom dagboken din. Kjempekoseli :)

Håper fremtiden blir lykkelig og fruktbar.

Stor klem fra liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Jeg må jo være helt tett...

Tenk å sette på en maskin klær så seint! Er trøtt, men må jo bare sitte her og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Jeg gikk og la meg, og hang opp klærne i dag istedet!

Allerede vært på jobb i noen timer. Sola skinner og det er ganske så varmt og vårlig ute, så humøret mitt er på topp!!!!

Kjøpte meg en ny bikini på lørdag, på h&m. Grønn og blå, og skikkelig 70-talls!! Og så fikk jeg et skjørt av svigerinna mi. Rosa, med store blomster i forskjellige farger. Rekker til knærne. Hun brukte det ikke, og tenkte at det var helt "meg". Det hadde hun helt rett i!!!

Elsker nye ting... :sjarmor:

Og så var jeg på besøk hos Bellatrix på søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var luuuurt :) Jeg har også funnet ut at det går fint å ha klærne i maskina over natta, men da må de henges opp neste morgen... ellers blir de liggende litt for lenge.

Bikinier, ja... Satt nettopp og så på noen på nettet, men lurer på om jeg skal kjøpe i butikk isteden. Jeg har nok bikinier fra før, men det er jo så gøy med nye ;) Regner med at de har fått inn endel på f.eks. H&M og Cubus nå. Triumph pleier også å ha fine bikinier.

Ha en finfin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Stod opp kl 6, så det var ikke mange timene de lå i maskinen. Gikk helt fint det!

De hadde mange fine bikinier på h&m, ihvertfall. Det er jo ikke lett å kjøpe en sånn ting uten å prøve!

Ha en fin dag, du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...