Ephemera Skrevet 20. april 2006 #961 Del Skrevet 20. april 2006 Jepp ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. april 2006 #962 Del Skrevet 21. april 2006 Det kjennes ut som mensen kommer hele tiden. Har hatt det sånn i flere dager nå, og er temmelig frustrert! Dag 32 nå, og enda ikke tegn til den! Ikke så mye som litt spotting. Men det pleier jeg aldri å ha, så det er vel ikke så rart... Med negativ test i går, vil jeg jo bare at den skal komme og bli ferdig med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. april 2006 #963 Del Skrevet 21. april 2006 Skulle ut å hente noe i bilen nå. Døra ut går i lås, så vi pleier å ha en trekloss imellom. Den ligger oppå dørkarmen. Og den rev jeg selvfølgelig ned, så her sitter jeg med en fin kul midt i panna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. april 2006 #964 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. april 2006 #965 Del Skrevet 21. april 2006 Det var jo litt komisk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. april 2006 #966 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. april 2006 #967 Del Skrevet 21. april 2006 Er litt klumsete! NÅ ER DET SNART HELG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 21. april 2006 #968 Del Skrevet 21. april 2006 Mensen kom og slo meg helt ut. Men nå har jeg klart å komme meg opp i sittende stilling, biter tenna sammen og smiler til krampa tar meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. april 2006 #969 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. april 2006 #970 Del Skrevet 22. april 2006 Når kommer dere i morgen? Småjentene kommer også, så hvis det er greit for dere så blir det alkohol på sen ettermiddag/kveld. Men du må gjerne være her mens mannen er på fotballkamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 22. april 2006 #971 Del Skrevet 22. april 2006 Når kommer dere i morgen? Småjentene kommer også, så hvis det er greit for dere så blir det alkohol på sen ettermiddag/kveld. Men du må gjerne være her mens mannen er på fotballkamp. ← Mannen og gutta skal treffes i tre-firetia, så da tenker jeg at jeg drar til dere hvis det er greit? Så kommer han etter kampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. april 2006 #972 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Ja, det blir kjempekoselig. Endret 22. april 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. april 2006 #973 Del Skrevet 23. april 2006 Hei på deg Gratulerer med snart 50 sider Håper du har hatt en strålende helg. Måtte bare titte innom dagboken din. Kjempekoseli Håper fremtiden blir lykkelig og fruktbar. Stor klem fra liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. april 2006 #974 Del Skrevet 23. april 2006 Så koselig med besøk, Liljen!!! Du må få deg dagbok så jeg kan stikke innom deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 23. april 2006 #975 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg må jo være helt tett... Tenk å sette på en maskin klær så seint! Er trøtt, men må jo bare sitte her og vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. april 2006 #976 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg gikk og la meg, og hang opp klærne i dag istedet! Allerede vært på jobb i noen timer. Sola skinner og det er ganske så varmt og vårlig ute, så humøret mitt er på topp!!!! Kjøpte meg en ny bikini på lørdag, på h&m. Grønn og blå, og skikkelig 70-talls!! Og så fikk jeg et skjørt av svigerinna mi. Rosa, med store blomster i forskjellige farger. Rekker til knærne. Hun brukte det ikke, og tenkte at det var helt "meg". Det hadde hun helt rett i!!! Elsker nye ting... Og så var jeg på besøk hos Bellatrix på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 24. april 2006 #977 Del Skrevet 24. april 2006 Det var luuuurt Jeg har også funnet ut at det går fint å ha klærne i maskina over natta, men da må de henges opp neste morgen... ellers blir de liggende litt for lenge. Bikinier, ja... Satt nettopp og så på noen på nettet, men lurer på om jeg skal kjøpe i butikk isteden. Jeg har nok bikinier fra før, men det er jo så gøy med nye Regner med at de har fått inn endel på f.eks. H&M og Cubus nå. Triumph pleier også å ha fine bikinier. Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 24. april 2006 #978 Del Skrevet 24. april 2006 Stod opp kl 6, så det var ikke mange timene de lå i maskinen. Gikk helt fint det! De hadde mange fine bikinier på h&m, ihvertfall. Det er jo ikke lett å kjøpe en sånn ting uten å prøve! Ha en fin dag, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2006 #979 Del Skrevet 24. april 2006 Elsker nye ting... Og så var jeg på besøk hos Bellatrix på søndag! ← Det var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 24. april 2006 #980 Del Skrevet 24. april 2006 Og man kan skrive huda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå