Gjest Anerikke Skrevet 30. mars 2006 #881 Del Skrevet 30. mars 2006 Det ble ikke noe av planene mine... Mamma og pappa dukket også opp, så det ble vaffelsteking istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. mars 2006 #882 Del Skrevet 31. mars 2006 Vært på kurs, og stirret på en dataskjerm hele dagen. Føler meg litt sånn Men det mest slitsomme var å kjøre 25 mil... Godt å komme hjem til mannen, og nå bærer det rett til køys!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. mars 2006 #883 Del Skrevet 31. mars 2006 Har shoppet en grønn, strikket hettejakke, en blomstrete topp, og et par svarte piratbukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #884 Del Skrevet 1. april 2006 Åhhh, skallebank! Sov altfor lenge i morges... En hel dag med ingen planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #885 Del Skrevet 1. april 2006 Delig med lørdager utn planer. Her er det også stille og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #886 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, det er deilig! Kjenner at det har vært en slitsom uke... Skal til søstera i kveld og spise pizza, ellers skal vi gjøre minst mulig. Hva skjer hos dere, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. april 2006 #887 Del Skrevet 1. april 2006 Fortsatt GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #888 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, det er deilig! Kjenner at det har vært en slitsom uke... Skal til søstera i kveld og spise pizza, ellers skal vi gjøre minst mulig. Hva skjer hos dere, da? ← Her skjer det ingenting. Bare meg og mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #889 Del Skrevet 1. april 2006 Slett ikke ingenting, det! Da kan det skje litt av hvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #890 Del Skrevet 1. april 2006 Rødvin er jammen en fin oppfinnelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #891 Del Skrevet 1. april 2006 Slett ikke ingenting, det! Da kan det skje litt av hvert... ← Jepp. Bra med mannen i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #892 Del Skrevet 1. april 2006 De er ikke så dumme som de ser ut!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #893 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg synes ikke de ser så dumme ut heller jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #894 Del Skrevet 1. april 2006 Joda, bare se etter når de ligger der og snorker med åpen munn og sikkel på kinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #895 Del Skrevet 1. april 2006 Joda, bare se etter når de ligger der og snorker med åpen munn og sikkel på kinnet... ← Da er han jo bare søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #896 Del Skrevet 1. april 2006 Og litt dum. Bare innrømm at jeg har rett! Er det rødvinen som snakker???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #897 Del Skrevet 1. april 2006 Er det rødvinen som snakker???? ← Ja. For du har ikke rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #898 Del Skrevet 1. april 2006 Nei men Bellatrix, da... Du vet jo egentlig at jeg alltid har rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2006 #899 Del Skrevet 1. april 2006 Nei men Bellatrix, da... Du vet jo egentlig at jeg alltid har rett? ← Ja. Sorry! Jeg glemte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #900 Del Skrevet 1. april 2006 Ok. Nå som vi har fått oppklart denne tragiske misforståelsen, kan jeg gå å legge meg! Natta, Bella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå