Ephemera Skrevet 26. mars 2006 #841 Del Skrevet 26. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2006 #842 Del Skrevet 26. mars 2006 Så du gidder ikke se den du, da?? Neida, skjønner godt! Ja, nå begynner jeg å bli skikkelig varm i trøya! ← Jeg har sett den 2 ganger. Nok er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mars 2006 #843 Del Skrevet 26. mars 2006 Satt og funderte høyt om hva jeg skal ha på meg i bryllupet vi skal i om to uker. Det er i Skottland, og jeg vet jo ikke om der er varmt eller kaldt på denne tiden. Så kommer mannen med den glimrende ideen at jeg kan bruke bunaden! Er jo helt perfekt! ← Ja, det blir kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #844 Del Skrevet 26. mars 2006 Sikkert ikke mange som har lik bunad der! Tar med en kjole just in case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mars 2006 #845 Del Skrevet 26. mars 2006 Bundad var lurt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #846 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. mars 2006 #847 Del Skrevet 26. mars 2006 Har gått tur, men jeg aner ikke hvor langt. Gått to timer i godværet, og det var deilig! Skikkelig kaldt, så det brenner i kinnene. Passe sliten, så det skal bli godt å legge seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. mars 2006 #848 Del Skrevet 27. mars 2006 Kaffepause må en ha! Det tegner til å bli en hard uke på jobb, men har kurs på fredag. Det er jo ren avslapping!! Så tar jeg ferie neste tirsdag. To uker påskeferie!!!!! Sola skinner i dag også, men det er fortsatt kaldt. VIL HA VÅR!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 27. mars 2006 #849 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Sola skinner i dag også, men det er fortsatt kaldt. VIL HA VÅR!!!!!! Hvor bor du? Jeg vil gjerne dit. Her regner det. Det blåser. Skikkelig surt. Æsj. Og i går snødde det så mye at all snøen som var smeltet den siste uka plutselig var tilbake! Værgudene er ikke med meg... Ha en flott dag! edit: trykkleif Endret 27. mars 2006 av Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 27. mars 2006 #850 Del Skrevet 27. mars 2006 Bor sånn ca midt på!! Den siste uka har det vært mye godt vær her, og jeg har tilogmed fått litt farge i ansiktet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardenia Skrevet 28. mars 2006 #851 Del Skrevet 28. mars 2006 Lurt med bunad i bryllup. Man kan være litt mer konservativ ang. hår og sminke også og da blir det mindre styr. Har selv hatt bunad i to bryllup i utlandet, og det har vært en stor hit. Gøy med noe som er anderledes. Hvor i Skottland skal du? Gretna Green? ( Og så krysser jeg fingrene for at hverken du eller jeg får mensen i neste mnd. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #852 Del Skrevet 28. mars 2006 Krysser fingrene jeg også! Men forhåpningene er ikke så store. De daler liksom litt etter noen måneder! Vi skal til Dumfries, men ikke spør meg hvor det ligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #853 Del Skrevet 28. mars 2006 Sol fra skyfri himmel i dag også... Vi har vært heldige i det siste!!! Blir i godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #854 Del Skrevet 28. mars 2006 Driver forresten på med å få tilbake mitt gamle nick!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 #855 Del Skrevet 28. mars 2006 Ååå? Jeg trodde du alltid hadde het Geri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #856 Del Skrevet 28. mars 2006 Neida, jeg er opprinnelig Anerikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. mars 2006 #857 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! Er du blitt Anerikke igjen? Ja, ja. Geri var kortere, men Anerikke er greit det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #858 Del Skrevet 28. mars 2006 Det var jo du som fant på Anerikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 #859 Del Skrevet 28. mars 2006 Da er jeg oppdatert på navneendringen din Tror ikke jeg "kjente deg" den gangen du het Anerikke Søtt navn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #860 Del Skrevet 28. mars 2006 Da skrev jeg bare om bryllupsting... Var ikke så innmari aktiv heller. Men jeg likte navnet mitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå