iss Skrevet 19. mars 2006 #761 Skrevet 19. mars 2006 Stemmer det!! Jeg har jo lest det i boka di. Men det er kanskje et tegn på at det er lurt å gå å legge seg??? Herregud, at det går an lissom... Nei, jeg tusler i seng jeg nå.. Sov godt!!
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #763 Skrevet 20. mars 2006 Kaffepause... Enda ingen mens, men den lurer vel rett rundt hjørnet. Har sagt fra til sjefen at jeg slutter i august. Hun ble vel ikke så glad for det, men satte ihvertfall pris på at jeg sa ifra så tidlig. Ikke lett å finne noen til denne jobben... Tror hun trenger tida! Det er så DEILIG med sola som skinner inn vinduet!!!!
Molly Mu Skrevet 20. mars 2006 #765 Skrevet 20. mars 2006 til deg!! Har eeeeeeendeliiiig klart å knøøøøøøø meg gjennom dagboka di... til meg!! Hmmmmm, å få familieforøkelse til å passe 100% er vanskelig. Når vet en når den rette tiden er? Jo, en bare vet det, hver enkelt av oss. Jeg håper virkelig dere får full klaff når dere bestemmer dere for at akkurat NÅ er det riktige tidspunktet for oss. En blir oppgitt av folk som tror at det er obligatorisk at et giftemål konsekvent etterfølges av et barn . Til og med min gamle, gamle bestemor følger spent med på om det er noe i gjære... Har fått tilbakemeldinger mang en gang om at vi ikke lever et like fullverdig liv som barnløse sammenliknet med dem som har prioritert barn i 20 årene. Akkurat som Per, Pål & Espen Askeladd vet noe om hvert enkelt barnløse tilfelle. Blir temmelig stresset av slikt. Hvem vet hva som er lykken i livet for hver enkelt person. Alle har da ulike utgangspunkt, ønsker og mål for seg selv og eget liv. Hvem kan si at det å få barn eller ikke å få barn er det optimale for hvert enkelt menneske. Det er det da opp til hvert enkelt menneske å avgjøre for seg selv. Ha, ha... Du får være en smule overbærende med meg - hisser meg visst opp av... ...INGENTING!!
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #766 Skrevet 20. mars 2006 Vi giftet oss i august 05, og da var det MASSE spørsmål og kommentarer om barn... Men siden det har det ikke vært så mye, heldigvis. Snakker jo med søstrene mine om det, men bare dem. Er jo veldig personlig! Kjenner at det er riktig NÅ, jeg! Men må vi vente noen mnd, så går det også greit. Har en skjønn mann å vente sammen med
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #767 Skrevet 20. mars 2006 Og så må jeg si at jeg er imponert over at du gadd å lese hele dagboka!!!!
Molly Mu Skrevet 20. mars 2006 #768 Skrevet 20. mars 2006 Takker & :bukke: !! Vi giftet oss i juni 2005, og har etterpå hatt barn i bakhodet konstant - men tingene har ikke vært helt tilrettelagt for det. Nå får det bære eller briste. Orker ikke lengre tenke hvis og om...100 % blir det ALDRI uansett. Har ikke så store forhåpninger om at det skal klaffe med det første, men ønskedrømmen er et velskapt barn med termin rundt mars eller april 2007. Det hadde passet utmerket på det private plan med permisjoner etc. Det er jo lov å håpe.
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #769 Skrevet 20. mars 2006 Har urokkelig tro på at det meste ordner seg! Hvis jeg hadde blitt gravid sånn at det ble vanskelig å finne ny jobb til høsten hadde vi klart det også!
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #770 Skrevet 20. mars 2006 Er på dag 31 i dag, og enda ingen mens...
iss Skrevet 20. mars 2006 #771 Skrevet 20. mars 2006 :klø: Ingen mens?? *starter å lure jeg nå.....* Og jeg HATER 70's show... sorry...
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #772 Skrevet 20. mars 2006 Skal nok klare å tilgi deg at du ikke liker det!! Nei, ikke antydning til mens enda... Har litt hjerteklapp, det må jeg innrømme.
iss Skrevet 20. mars 2006 #773 Skrevet 20. mars 2006 Ja det skjønner jeg!! Var det i går eller idag den skulle ha kommet??? Hvor lang tid er du over IKM????
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #774 Skrevet 20. mars 2006 Er på dag 31, og IKM var vel i går. Syklusen har vært stabil på 30 dager.
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #776 Skrevet 20. mars 2006 Jeg også! Kjempespent!!!!!! Vanskelig å tenke på noe annet
Gjest Anerikke Skrevet 20. mars 2006 #779 Skrevet 20. mars 2006 Burde gått og lagt meg, men tror ikke det vil være så lett å få sove!! Jeg skal grytidlig opp... Må ihvertfall se hvem som vinner Dansefeber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå