iss Skrevet 17. mars 2006 #721 Del Skrevet 17. mars 2006 Når er IKM da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 17. mars 2006 #722 Del Skrevet 17. mars 2006 Mandag... Tar nok en test i løpet av helga, for det er så godt å ha mannen i nærheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #723 Del Skrevet 17. mars 2006 Søndags morgen da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #724 Del Skrevet 17. mars 2006 Innom på runde, så da titter jeg innom her også. Spennende med ikm, synes søndags morgen hørtes bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #725 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei på dere, damer!! Dumme meg tok en test i morges, og den var så negativ som den kunne få blitt! Koker egg til frokost og prøver å tenke på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2006 #726 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #727 Del Skrevet 18. mars 2006 Takk, Bellatrix! Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvor "nordaførr" er, Pondusa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #728 Del Skrevet 18. mars 2006 Takk, Bellatrix! Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvor "nordaførr" er, Pondusa?? ← Sendt deg en liten pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 #729 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #730 Del Skrevet 18. mars 2006 til deg også, Ephemera! Skulle ønske mensen kom NÅ, ellers blir mandag en tung dag på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 18. mars 2006 #731 Del Skrevet 18. mars 2006 til deg også, Ephemera! Skulle ønske mensen kom NÅ, ellers blir mandag en tung dag på jobb.... ← Ja... jeg sliter på jobb nå Stakkars oss damer - vi skulle jo hatt fri når vi har disse forferdelige greiene?? Hva har mannfolk som kan sammenlignes med mensen?? Jeg har ikke så vondt, men jeg blir generelt dårlig i hele kroppen, kvalm, svimmel og slapp... Tror jeg ramler av stolen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #732 Del Skrevet 18. mars 2006 Mannfolka har jo ingenting, de! Vet ihvertfall ingenting som er så vondt og innmari ubehagelig som mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #733 Del Skrevet 18. mars 2006 Middagen var så god! Spiste litt for mye, så nå føler jeg for å tusle ut en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mars 2006 #734 Del Skrevet 18. mars 2006 Har dere fint vær? Vi hadde sol og skyfri himmel, og så plutselig begynte det å snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 18. mars 2006 #735 Del Skrevet 18. mars 2006 Tja, heller ustabilt her også! Litt av hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #736 Del Skrevet 18. mars 2006 Her regner og hagler det, og vinden har virkelig økt i styrke. God lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2006 #737 Del Skrevet 19. mars 2006 I dag skinner sola! Puppene står fortsatt rett i været, og venter på mensen... Men jeg SKAL holde humøret oppe! Det er godt mulig vi ikke prøver så veldig iherdig de neste månedene. Vi skal flytte i august, og da passer det dårlig mht fødselspenger og den slags. Hvis jeg hadde blitt gravid NÅ, hadde det gått greit. Da hadde jeg hatt full jobb i seks av de ti siste mnd før permisjon. Men hvis det skjer mellom nå og høsten blir det krøll... Når jeg har jobbet fulllt i flere år, er det liksom litt dumt å bli gravid akkurat den lille stunden jeg eventuelt er uten jobb og gå glipp av masse penger! Vi er helt avhengig av min inntekt, så dette er litt dumt... Vi skal flytte til Tromsø, og der er det jo så dyrt å bo også! Er vel ikke så lett å få jobb som gravid. Hmm... Dette må funderes mer på, og diskuteres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2006 #738 Del Skrevet 19. mars 2006 Typisk at du blir gravid når det passer dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. mars 2006 #739 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja, det hadde gjort seg! Men det er ikke bare det at det passer dårlig. Det GÅR bare ikke! Mannen skal studere, og vi trenger at jeg har en godt betalt jobb. Nei, vi får løpe ut og kjøpe kondomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #740 Del Skrevet 19. mars 2006 :klø: Ja det var en vanskelig situasjon du var oppe i nå.... Jeg vet åssen det er, vi må selv vente litt med prøving nå for at jeg skal få fødselsstipend gjennom lånekassa... Ordner seg for snille piker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå