Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Søndagskvelder er koselige!

Gleder meg ikke akkurat til å gå på jobb i morratidlig... Mye styr etter at jeg har vært sykemeldt i hele to uker! Blir nok en hektisk dag, og en hektisk uke. Heldigvis er hofta rimelig bra, og jeg skal til fysioterapauten på onsdag også.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Vært på quis igjen, og jammen vant vi ikke denne gangen også! Har vært med tre ganger og vi har vunnet hver gang :sjarmor:

Må bare hovere litt før jeg kryper til køys :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten ei som spurte meg om jeg var gravid i dag :frustrert:

Det var det noen som spurte meg om her om dagen også..

Jeg ble så sinna jeg trodde jeg skulle sprekke..

Man får lyst til å skrike ut; Nei, jeg er ikke det men jeg prøver på harde livet så hold snavla...

Ikke sant?

Bra at du er tilbake på jobb da, slitsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ikke noe gøy, nei! Får bare tenke sånn at det er fordi en graviditet liksom ligger i løypa, og ikke fordi det ser sånnn ut!! :ler:

Slitsomt å være tilbake på jobb, ja! Sitter her og gjesper litt over ni. Skal bare vente på at brødene blir ferdigstekt, så er det rett i bysselalla...

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bellatrix

Jo, nei, jo, ja, tja.

Eh...Ja, altså...mannen har masse ting han skal være med på. I går var de på Friskhuset og trente sirkeltrening. Etter at de var ferdig ble han kjempeurolig inni seg. Selv om han tok det med ro, så hadde han 130 i puls en time etterpå. Han måtte få beroligende for å roe seg ned. I dag orket han ingenting for han var så sliten etter i går. De snakker om at han skal begynne på Ritalin snart.

Og jeg har vondt i hodet mitt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Tror jeg kommer til å sove VELDIG godt, og så har jeg forhåpentligvis litt mer energi til kg i morrakveld ;)

Det må du gjøre. Ikke slit deg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...