Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ikke lett å tenke positivt... Vet jeg blir så innmari lei meg når mensen kommer. Det tar lang tid å "komme ovenpå" igjen. Skikkelig nedtur!

Men det er jo enda en uke igjen, og det KAN jo skje... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Skulle ønske jeg klarte å ta litt lettere på hele denne prøve-greia, ja...!

Hjemme alene i dag også, men nå kjeder jeg meg og savner mannen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Geri :vinke:

Da har jeg endelig fått oppdatert meg litt inne hos deg :)

Ser at prøvingen fortsatt sliter på :troest: Jeg vet akkurat hvordan du har det, det var prøvingen som gjorde at jeg til slutt ble så lenge borte herfra. Etter siste tanta kom så ga jeg helt opp, ikke noe utregninger ellr planlegging av :humpe: Jeg orka ikke være på KG pga det var jo prøvingen som først gjorde at jeg titta innom her..

Som du vet var jeg heldig denne gang, kanskje det er noe i det at man ikke skal stresse så med det.. Har jo hørt så mange historier om det og.. Men det virker jo umulig å ta det med ro med prøvingen, jeg klarte det ikke, selv om jeg innbilte meg det. Det var først når jeg ga opp..

Sier dette for å vise at jeg hadde det på akkurat samme måte siste periode, og nå sprøtt nok er jeg på vei!! Kanskje det gir litt håp i tunge tider? Jeg sender masse tonn med babystøv til deg :babysmokk: Lykke til videre, krysser fingre, armer og bein for dere :klem::klem:

Håper hofta er bedre, også får dere kose dere med kanelboller og kake,nam

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hofta ER absolutt bedre, selv om det fortsatt er ømt. Ble jo knekt ganske ganske så kraftig på plass!

Nå kan jeg ligge rett ut på rygg, uten at det kjennes som om hele bekkenet detter fra hverandre, og tilogmed reise meg rett opp!!!! Det har jeg ikke kunnet på så lenge jeg kan huske! Og det smeller ikke lenger!

Utrolig hva man venner seg til!!

Skal tilbake på onsdag, og håper alt er på plass fortsatt da :ler:

Vet hvor jeg skal henvende meg hvis jeg får problemer igjen. Han har fått status som HELT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Koselig å sitte hjemme å drikke kaffe og se på OL!!!

Nå har Liv Grete Poiree skutt seg heeeelt bort!

Skal være flink kone og lage middag til mannen kommer hjem i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Har gjort fint lite i dag... Er passe lei av å sitte hjemme, og føler meg litt isolert fra resten av verden! Flott å kunne følge med på OL, da!!!!

Enda 4 dager til jeg skal teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Jeg også... Superspent!!

Vært hos fysioterapauten i dag, og føler meg ganske mørbanka. Sov over to timer på sofaen i ettermiddag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...