Ephemera Skrevet 6. februar 2006 #501 Del Skrevet 6. februar 2006 Huff, du sliter jo litt du også... Håper legen har beroliget deg med at det ikke er noe farlig? For vet du hva jeg ville gjort da? Koset meg!! Ligget i sofan med masse blader, KG, TV.... Men det er fælt å ikke kunne gå da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. februar 2006 #502 Del Skrevet 6. februar 2006 Hva er dette ryggtingene? Du må ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. februar 2006 #503 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er visst bare noe som trykker skikkelig hardt på isjas-nerven... Ikke noe farlig, men vondt! Har fått rekvisisjon til fysioterapi. Får vel gå til han jeg jobber med til vanlig. (Da er IKKE jeg pasienten!!) Han har noen litt uortodokse metoder, men jeg kan jo se at mannen gjør underverker! Jeg har aldri vært til behandling hos en fysioterapaut, og har heller aldri vært sykemeldt. Dette blir rart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. februar 2006 #504 Del Skrevet 7. februar 2006 Skjønner at det er rart, men det skjer nå med de fleste i løpet av livet. Håper fysioterapeuten får orden på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. februar 2006 #505 Del Skrevet 7. februar 2006 Satser på at han gjør undere, og du hopper ivei igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. februar 2006 #506 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper jeg også! Er litt irritert her jeg sitter... Fikk Brexidol av legen, og jeg leste NØYE gjennom pakningsvedlegget før jeg tok dem. Så søkte jeg på nettet, og leste i Felleskatalogen at de ikke bør taes hvis man prøver å bli gravid!!!! Kan nedsette fruktbarheten, stod det!!! KAN DE IKKE SKRIVE DET I PAKNINGSVEDLEGGET DA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 #507 Del Skrevet 8. februar 2006 Ja hvorfor gjør de ikke det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. februar 2006 #508 Del Skrevet 8. februar 2006 Fordi de er duster hele gjengen!!!!!!!! Men helt seriøst. Hvis jeg nå mot formodning blir gravid denne mnd, vil jeg jo selvfølgelig bekymre meg masse for at jeg har tatt de dumme pillene!!! Skal ikke ta en eneste til! Da har jeg heller vondt!!! Skal spørre legen om han ikke har noen andre til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. februar 2006 #509 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Nå har jeg snakket med fysioterapauten, og fått time i morra kl 5. Han har jo merket at jeg ikke har vært på jobb denne uka, og hørt at jeg er sykemeldt med vondt i hofta, så han hadde tenkt å ringe meg!!! Skvisa meg inn etter at han egentlig er ferdig for dagen...! Kjekt med sånne kontakter!! Er litt redd det skal være veldig vondt, da... Han bryter en del, vet jeg. Og så driver han med noe energioverføring med en metallstav, eller noe sånt... Blir spennende dette!!!! Endret 8. februar 2006 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2006 #510 Del Skrevet 8. februar 2006 Spennende ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. februar 2006 #511 Del Skrevet 9. februar 2006 Merkelig å bare skulle være hjemme og ta det med ro! Det er jo torsdag!!!!! Sitter her og ser serier på TV, og har det egentlig ganske så bra! Hofta mi krangler fortsatt, men hvis jeg er forsiktig går det bra. Ikke for brå bevegelser. Nå er mannen på vei hjem med middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2006 #512 Del Skrevet 9. februar 2006 Her sover sambo på soffan... Han har brøyta da, så middag må jeg nok ordne selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. februar 2006 #513 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet jeg er heldig!!! Nå har jeg vært hos fysioterapauten. Det smalt! Tror jammen han knakk hvert eneste ledd fra knærne til hårfestet. Skeivt bekken, gett. Var ingen overraskelse egentlig. Han knakk opp hele ryggraden og jeg føler meg rettere enn noensinne! Mannen er jo genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2006 #514 Del Skrevet 9. februar 2006 Hørtes vondt ut! Men bra du har blitt rett da, du ser vel verden fra en ny vinkel du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 9. februar 2006 #515 Del Skrevet 9. februar 2006 Kanskje jeg tilogmed har blitt noen cm høyere?? Det hadde ikke gjort no! Det var faktisk ikke vondt i det hele tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2006 #516 Del Skrevet 10. februar 2006 Innom for å ønske deg en fin fredag! Det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. februar 2006 #517 Del Skrevet 10. februar 2006 Herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. februar 2006 #518 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå har jeg et sånt "alle andre blir gravide, bare ikke jeg"-øyeblikk... Mange rundt meg som venter barn. Ei har fått høre at hun venter en liten gutt... Jeg gleder meg på deres vegne, og syns det er spennende å følge med, men jeg vil jo så gjerne også...! Vet at vi ikke har prøvd så lenge enda, men det er tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. februar 2006 #519 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå har jeg et sånt "alle andre blir gravide, bare ikke jeg"-øyeblikk... Mange rundt meg som venter barn. Ei har fått høre at hun venter en liten gutt... Jeg gleder meg på deres vegne, og syns det er spennende å følge med, men jeg vil jo så gjerne også...! Vet at vi ikke har prøvd så lenge enda, men det er tungt! ← Jeg vet hvordan du føler det. Jeg har en litt sånn dag idag, jeg også. Selv om vi ikke har begynt å prøve aktivt ennå... Det ordner seg nok snart, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 10. februar 2006 #520 Del Skrevet 10. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå