Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!

Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke mensen likevel, jeg... :tristbla: Eller, altså - jeg hadde mensen på fredag og litt igår, men så har det stoppet helt opp :overrasket:

Så nå tenker jeg at det måtte være en av disse småblødningene som legen sa jeg kunne få, selv om det virket som ordentlig mensen...

Regner med at jeg må trekke med fra IKM februar- lista... :sur:

Ellers er jeg enig i at helgene går altfor fort! Jeg har så lyst til å ha ferie! En annen ting jeg er ganske bestemt på, er at jeg skal jobbe 80 % stilling når jeg får barn. Ha fri hver onsdag. Så deilig...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Alternativet er jo å begynne med prevensjon igjen... Kommer jo selvfølgelig ikke til å gjøre det, men det er tungt med disse nedturene!!!

Kan vel ikke annet enn å vente???

Heldigvis har jeg en fabelaktig mann å vente sammen med!!! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Ephemera! Postet før jeg så at du hadde skrevet.

Kanskje det er noe langt mer spennende enn mensen på vei??? Ikke trekk deg fra lista enda, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tror nok dessverre ikke det, Geri... Vi har ikke fått satt igang prøvinga ennå, fordi jeg først hadde spotting, jobbet kveldsskift og så ble helt utslått av forkjølelse... Men jeg ser an saken noen dager til før jeg trekker meg fra lista. Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Himla godt med kaffepause!!!!

Jobbet til sju i går kveld, og så rett på quis, som vi vant denne gangen også :ler: Tilogmed pappan min var med!!!!

Morsomt, men sliten i dag...

Skal jobbe til sju i dag også, men resten av uka har jeg fri på kveldene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Cr@sh! Alt er bare bra med meg, vettu!

Jeg har jobbet hele dagen, så mannen har laget kjempegod hjemmelagd pizza, vasket opp og bakt brød... :kys_2: til han!!!!!

Nå danser iss i normalt tempo igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geri!

Vet du hva... Jeg har trukket meg fra IKM februar- tråden :tristbla:

I dag har jeg menstruasjonsblødning igjen, så kroppen min er helt i kluss :forvirret: Noen dager med, noen dager uten, så jeg tror jeg må vente med PP1 til alt er i orden.

Krysser likevel fingrene for at du lykkes snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så jeg var i farta altså??? Hehe, men nå ser det normalt ut.. Kanskje det var da jeg trena? Da gikk det unna...

Ha en feiende flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke

Naboen er i Thailand, og vi tilbød oss å vanne blomstene deres.

Vi gjorde det i dag, og jeg titta oppi det svære akvariet deres på vei ut.

Der lå det fire veldig daue fisk, gett! Og de er store! Superekkelt!!!!

Mannen fikk dem opp, og jeg sendte ei melding til nabodama.

Tåpelig å reise fra fiskene uten å sørge for at de har det bra... Det var jo iskaldt der inne!!!!! Kunne godt passa på hvis jeg visste om det :sur:

Ellers er mensen borte vekk, og vi er i full gang igjen!! :humpe:

:kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2: :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss kjempehardt!!!!!

Håper det stabiliserer seg snart, da. Er vel helt vanlig med sånne småblødninger ;)

:Nikke:

Men jeg vil jo bli graviiiiiiiiiiiiiid.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Bare vent, Ephemera... Du er gravid før du vet ordet av det!!!

Vi driver på å planlegge en litt forsinka bryllupsreise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi må jo bare ta den på hurtigruta, siden det var der vi traff hverandre :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Vi driver på å planlegge en litt forsinka bryllupsreise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi må jo bare ta den på hurtigruta, siden det var der vi traff hverandre :hjerter_rundt:

Ja. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...