Gjest Anerikke Skrevet 6. januar 2006 #321 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, det gjør jeg lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. januar 2006 #322 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå har jeg stått på i ett siden jeg kom fra jobb, og er passe sur og sliten! Bakt, og ryddet og ordnet det meste i leiligheta. Godt å sette seg ned med KG da... Mannen har bursdag i morra, og vi hadde egentlig bare tenkt å være hjemme alene vi to. Men så er søstera mi og familien på tur, og vil så gjerne komme innom...og da må jo den andre søstra og hennes mann og barn også bli invitert, ikke sant?...og da kan jeg jo ikke utelate mamma og pappa...og kommer de, er tante og onkel selvskrevne. Så fikk mannen melding om at hans foreldre tar seg en tur! Og rett etter en fra en kompis som lurte på om han var blitt bedt i bursdag uten å huske det?? Må jo si javisst da? Så vi blir plutselig 16 stykker! Blir sikkert koselig, men jeg ser bare hele helga med avslapning og søvn fly ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2006 #323 Del Skrevet 6. januar 2006 Sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. januar 2006 #324 Del Skrevet 6. januar 2006 Ja... Bare ikke helt sånn som jeg hadde sett for meg helga. Nå er det Silje Nerdgård på TV!!!!!!!!!!! En hel konsert på NRK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2006 #325 Del Skrevet 6. januar 2006 Kanskje vi skulle tatt oss en tur også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 6. januar 2006 #326 Del Skrevet 6. januar 2006 Gjerne det, men da må dere nok sove på gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. januar 2006 #327 Del Skrevet 6. januar 2006 Vi tar det en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. januar 2006 #328 Del Skrevet 7. januar 2006 til den deilige mannen min!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. januar 2006 #329 Del Skrevet 7. januar 2006 Du får hilse og gratulere han med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 #330 Del Skrevet 7. januar 2006 Grattis til mannen! ...og Go' Helg til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 7. januar 2006 #331 Del Skrevet 7. januar 2006 Vel blåst! Nå har gjestene dratt, bare svigers er igjen. Måtte støvsuge ALT etter barna! Vi skal sove på sovesofaen i natt... Varmt! Heldigvis står det en pc der inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 7. januar 2006 #332 Del Skrevet 7. januar 2006 Pc er bra å ha hvis man ikke får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2006 #333 Del Skrevet 8. januar 2006 Nå har jeg rydda og vaska ut alle spor av jul! Alt er vekk! Knall blå og grønne duker istedet for de røde, bytta ut julestjernene med tulipaner, kastet siste rest av halvbrente julelys... Det var en lettelse! Spesielt å få ut juletreet. Jeg gikk løs på det med saga Mannen fikk verktøykasse i bursdagsgave fra pappan min, og nå har jeg fylt den med mitt verktøy. Sånn er det her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. januar 2006 #334 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Så bra. Her pakket vi (les: mannen) ut jula i går. Det eneste vi har igjen nå er litt julekaker som vi ikke har fått spist opp. Endret 8. januar 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2006 #335 Del Skrevet 8. januar 2006 De går det vel greit å bli kvitt? Tok med svigers på middag til tante og onkel i dag... Greit det, så slapp jeg å diske opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. januar 2006 #336 Del Skrevet 8. januar 2006 Høres ut som en fin ordning. Ja, vi får stadig besøk, så julekakene blir nok borte etterhvert. I hvert fall etter at ungene har vært her neste helg. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2006 #337 Del Skrevet 8. januar 2006 Engletantebarna spiste siste rest av julekakene mine i går mens de spilte bilspill på pcen... Ikke no sjakktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2006 #338 Del Skrevet 8. januar 2006 OI!!! For et laaaangt innlegg jeg laget!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. januar 2006 #339 Del Skrevet 8. januar 2006 Er pc-en full av smuler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 8. januar 2006 #340 Del Skrevet 8. januar 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå