Gjest Marbelle Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Som Sikkert fleste av dere har fått med dere. Så er det en facebookgrupp med over 500 k medlemmar som utrykker sitt misnøye over dyre strømpriser i Norge. Den 20 januar er det planlagd lovlig demostrasjon for å få en maxpris på strømmen. Det er mange som kommer. Vil Sikkert bli en del demostrasjoner rundt landet i tillegg. men det er og en del som kommenterer i denne gruppa ang flere topics. Så som å gjerne formueskatten og eiendomskatten for privatmennesker og mennesker med inntekt. Så som i Sverige. Maxpris på strøm og lavere nettleie. Og en masse annet. jeg personligen synes at vi burde ta opp debatt for å få vekk formueskatten, eiendomskatten og maxpris på strøm. Og hellre betale Litt extra på intekten våres. Skatte enligt tabelltrekk men Litt mer skatt for di som tjener over xxx Som i Sverige, det skatter dem Litt mer , men har mer forutsigbare leve utgifter. er fler enige med meg? Ska fler demonstre? og får jeg poste dette? Endret 8. januar 2022 av Marbelle
Daraya Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Såklart skal jeg bli med og demonstrere. Å ha 500.000 medlemmer i en fb-gruppe er ikke verdt en dritt hvis det ikke blir noe action i virkeligheten. Er spent hvor mange kommer av de 500.000, er det bare noe få stykker kan de legge ned protesten, da er vi for late og uengasjerte og fortjener at strømmen er dyr. 3
Gjest Marbelle Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Daraya skrev (11 minutter siden): Såklart skal jeg bli med og demonstrere. Å ha 500.000 medlemmer i en fb-gruppe er ikke verdt en dritt hvis det ikke blir noe action i virkeligheten. Er spent hvor mange kommer av de 500.000, er det bare noe få stykker kan de legge ned protesten, da er vi for late og uengasjerte og fortjener at strømmen er dyr. Så bra ja jag ska selv dit driver å få med meg Noen jeg kjenner og. Kjempe bra
Swifty Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har vurdert det, men må si jeg er en smule skeptisk ettersom smittetrykket i byen er ekstremt høyt. Og skulle mange dukke opp vil det bli rimelig trangt med tanke på plassen som er valgt.
rorodinbåt Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Tipper det kommer mange mennesker. Når på dagen er det? Om natten ligger jeg med to dyner og teppe for å spare strøm. Jeg betaler 3000 kr mer enn jeg bruker. Dette går bare ikke an i et land som har så god økonomi!!!!! 2
Jessic_a Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Vurderer å ta meg en tur til byen for å se. Tror det var mellom 14-16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå