Valerieko Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Kjæresten min liker andre jenter sine bilder osv. synes dere det er greit?
Gjest ABM Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Valerieko skrev (24 minutter siden): Kjæresten min liker andre jenter sine bilder osv. synes dere det er greit? Sånn er det bare...Alle sexuellt fungerende menn liker andre kvinner enn partneren....Greitt eller ikke er opp til deg..naturen lagde oss sånn ..😉
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Ja, så lenge han ikke går av hengslene av at du liker andre menns bilder. Hvis du er usikker på om det er greit eller ikke, kan jo du begynne å like andre menns bilder og se hvordan han reagerer. Anonymkode: f5218...2d1 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 ABM skrev (1 minutt siden): Sånn er det bare...Alle sexuellt fungerende menn liker andre kvinner enn partneren....Greitt eller ikke er opp til deg..naturen lagde oss sånn ..😉 Men er det vits å reklamere for det? Nei. Anonymkode: ac22a...428 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Hvorfor skulle ikke det være greitt? Anonymkode: 89cda...52a 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er det vits å reklamere for det? Nei. Anonymkode: ac22a...428 Hvis vi ikke liker bildene deres, så legger de ikke ut. Så det er vits. Anonymkode: 79965...928
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Jeg likte det ikke da jeg og eksmannen var sammen. Sa ifra til han at jeg både syntes det var ubehagelig at han både likte bilder og kommenterte hjerter på profilbilde til ei venninne av han 😅 Anonymkode: 0919f...c77 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Jeg tenker ikke noe over dette, sjekker da aldri hvilke bilder mannen trykker liker på🤷♀️ Betyr virkelig likes så mye? For meg så betyr de egentlig ingen ting😅🙈 mer som en tom høflighetsfrase jeg trykker liker i øst og i vest 🤭🤫😅
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Kommer helt an på bildene. Er det lettkleddbabes eller venninner ute på middag? Det første er jo ikke greit, det andre er bare vennskap. Anonymkode: f9e69...d34 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Hvis det er jenter og kvinner han kjenner og han trykker liker på bildene deres er det selvsagt greit. Litt verre hvis han er en av de som legger til en masse bimboer og trykker liker på deres lettkledte bilder. Anonymkode: 7314c...972 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 Jeg tenker at når du stalker din egen kjæreste på sosialemedier er det på tide å jobbe med seg selv og dumpe fyren. Anonymkode: 77eea...125 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når du stalker din egen kjæreste på sosialemedier er det på tide å jobbe med seg selv og dumpe fyren. Anonymkode: 77eea...125 Er ikke ts, men når man liker eller kommenterer noe på Facebook, hender det jo at det dukker opp i nyhetsfeeden til de man har på venneliste 🤷♀️ Anonymkode: 0919f...c77 3
Gjest Warrior Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Selvfølgelig er det greit. Det er utroskap som ikke er greit. Ellers er alle fri til å gjøre som de vil selv om en er i et forhold. Det er fortsatt greit å se på andre, like andres bilder, være venner med det motsatte kjønn osv. Endret 8. januar 2022 av Warrior
Gjest ABM Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men er det vits å reklamere for det? Nei. Anonymkode: ac22a...428 Enig...det er bare sårende for de fleste kvinner ..
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 ABM skrev (15 minutter siden): Enig...det er bare sårende for de fleste kvinner .. Det artigste er jo at om man gjør det samme så vil de fleste menn klikke i vinkel.. Anonymkode: 5c7ee...8a1 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Valerieko skrev (1 time siden): Kjæresten min liker andre jenter sine bilder osv. synes dere det er greit? Har en MANN og han gjør ikke sånt nei! Han rister på hodet av hva enkelte legger ut.. Anonymkode: 74058...e05 3
kar90 Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har en MANN og han gjør ikke sånt nei! Han rister på hodet av hva enkelte legger ut.. Anonymkode: 74058...e05 God hack det. Sitte å nyte bilder av deilige kvinner og riste på hode mens han scorer poeng hos dama. 1
skreppamedleppa Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Nei altså... Det er vel best å ta skylapper på mannen sin, jeg pleier vare å dele ut øyenbind på mannen min og gi han en blindestokk når vi går ut, slik at han ikke kan se andre kvinner i det hele tatt. Ellers gir jeg han bare lov til å sitte på some når han sitter kliss ved siden av meg i sofaen slik at han ikke kan være på some uten min tillatelse og da gir jeg han kun lov til å se på andre menn, blomster og kaniner Ellers gir jeg han både tørt og vått så det finnes jo ikke synd på han, men andre kvinner får han ikke se på engang.. Fatter ikke denne rausheten din ts og andre.. Dette synes jeg oppriktig er et fjortis problem med mindre det tar helt av og han bare følger lettklede onlyfans i some og ignorerer kjæresten aldeles.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå