Gå til innhold

Er katten gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Når jeg adopterte katten min for to mnd siden så sa gammel eier at det er en gutt. Katten er 7 mnd. Men ei venninde av meg gjorde meg usikker. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg? Katten er ikke kjempe glad i å stå eller ligge stille for bilde 😂 men jeg prøvde. Kan evt prøve å ta flere. 

20220106_222154.jpg

20211211_002224.jpg

Endret av elariah91
Legge til bilder.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
elariah91 skrev (48 minutter siden):

Hei!

Når jeg adopterte katten min for to mnd siden så sa gammel eier at det er en gutt. Katten er 7 mnd. Men ei venninde av meg gjorde meg usikker. Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg? Katten er ikke kjempe glad i å stå eller ligge stille for bilde 😂 men jeg prøvde. Kan evt prøve å ta flere. 

20220106_222154.jpg

20211211_002224.jpg

Skjønner jeg godt. Jeg hadde heller ikke likt å få rumpa fotografert, og lagt ut på nett 😉

Anonymkode: a6cc0...c48

• Liker 2
Skrevet

Røde katter er som regel gutter, så kan være det de har tenkt på når de ga deg katten, men dette ser veldig ut som ei jente ja 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil si det ser mer ut som en jente.

Når jeg kjøpte katt, sa selger at de ikke lengre sa hvilket kjønn katten var, da noen hadde kommet tilbake med en gravid «hannkatt».

Jeg gikk til dyrlegen og fikk bekreftet det jeg trodde var gutt.

Om man bare ser litt nøye etter kan man se at gutter har «baller». Alt er dekket i pels, men kan fortsatt se det.

Anonymkode: 834ad...323

AnonymBruker
Skrevet

Du ser vel om katten er gutt eller jente om du ser litt nøyere etter. Guttekatter har penis, og den ser du jo om du undersøker litt.

Anonymkode: 7c4e0...cb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du ser vel om katten er gutt eller jente om du ser litt nøyere etter. Guttekatter har penis, og den ser du jo om du undersøker litt.

Penisen til katten kan man ikke akkurat se 🤔

Den kan komme ut, om området stimuleres. Som når katten vasker seg, eller evt. ved parring ol. men den ligger ellers på innsiden. Men ballene kan man se.

Anonymkode: 834ad...323

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Penisen til katten kan man ikke akkurat se 🤔

Den kan komme ut, om området stimuleres. Som når katten vasker seg, eller evt. ved parring ol. men den ligger ellers på innsiden. Men ballene kan man se.

Takk for svar, jeg har forsøkt å sjekke men vanskelig med pus som ikke samarbeider 😂

Endret av elariah91
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har ikke hatt katt før så derfor ville jeg rådføre meg med folk som vet mer enn meg 😊 har forsøkt å sjekke men synes det var vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jente, fordi det er kort avstand mellom hullene. På gutter er det lengre avstand, pluss at man kan se testiklene.

Anonymkode: cba90...8b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser ut som jente, fordi det er kort avstand mellom hullene. På gutter er det lengre avstand, pluss at man kan se testiklene.

Anonymkode: cba90...8b6

Tusen takk for svar 😊

Skrevet

Uansett kjønn så var det en alldeles nydelig katt! :) (Jeg syns også det ser ut som ei kjette, så du får passe på å kastrere den før den begynner å være ute så du ikke ender opp med en gjeng kattunger.)

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin pus! Tror det er jente, men det ser du når du reiser til veterinæren for å kastrere henne😊

Anonymkode: 41f58...4ea

Skrevet

Pus kan kastreres nå uansett kjønn, så da får du sikkert svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...