Gå til innhold

Køkjøring og plutselig kjøre ut

Anbefalte innlegg

Så irriterende! Jeg kjører i en retning der det nesten ikke er kø etter jobb for å komme hjem, men på veien rett ved siden av er det kø så det holder, men for at folk skal "slippe" den køen og prøver å finne en annen vei, så bruker de IKKE blinklys, de sjekker IKKE den andre veien før de kjører ut. Jeg skal love deg at jeg har sittet MYE på tutehornet for å unngå slike ulykker.

Jævla idioter!!!! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Fortsetter under...

skjønner deg så utrolig godt. det som irriterer meg er når jeg kjører hjem, så er det en 2 felts vei som deler seg på slutten, og folk legger seg i høyre feltet og kjører så langt de kommer der før de legger seg i venstre, som igjen skaper kø i venstre felt. folk som sniker sånn, slipper ikke jeg inn. får lære seg å holde køen som andre. de skaper jo mer kø sånn de holder på. :kjempesinna:

omkjøringsveien for de som er kjent i trondheim.....

Jævla idioter!!!! :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Håper ikke du er like hissig ute i trafikken, det gjør deg nemlig til en minst like farlig bilist som den bilisten du beskriver. Det vil alltid være trafikanter som ikke kjører riktig, det gjelder bare å være overbærende med det ;)

Annonse

Nei, man må jo smile pent mens man nesten kræsjer som kan ende med stor skade!

kunne ikke sagt det bedre selv. man må jo få lov til å reagere når folk holder på å kjøre deg ned, har ingenting med utålmodighet å gjøre.

når man kjører i kø må man uansett være tålmodig, men irriterende når folk sniker og lager mer kø.

og blinklys er en viktig faktor her som mange ikke skjønner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...