ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #21 Skrevet 8. januar 2022 kar90 skrev (Akkurat nå): Hva er det du snakker om, hva mener du? Det er jo så GØY å komme tilbake på kontoret å høre om andres unger, oppussingsprosjekt og graving og masing om hva DU skal i ferien, helgen, og alle den sosiale positiviteten som skaper så sterke relasjoner med folk du driter så totalt i og lengter etter å slippe å se. Det er jo på kontoret ting skjer! Der folk møtes og skravles og forstyrrer og plager hverandre, hvorfor vil du ikke dette? Er det ikke kjekt å bruke tid i rushet gjennom vær og vind og eviglange køer på å komme seg til og fra så du kan få litt komplimenter for antrekket du også må bruke ekstra tid på å stelle i stand og ordne deg i? Er det ikke kjipt å være så tilfreds med livet at dette ikke er mye bedre enn å jobbe i fred og ro hjemme? God ironi. 8
Gidavmeg Skrevet 8. januar 2022 #22 Skrevet 8. januar 2022 Håper på lettelse i barne- og ungdomsidretten 2
Gjest theTitanic Skrevet 8. januar 2022 #23 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (Akkurat nå): Godt hende, MEN vi vet DET blir lettelser neste uke, bare ikke hva utenom sjenking, Tror det bare er media som vil blåse liv i leiren med clickbait. Tror lettelsen blir minimal.
Gjest Villfisker Skrevet 8. januar 2022 #24 Skrevet 8. januar 2022 kar90 skrev (3 minutter siden): Hva er det du snakker om, hva mener du? Det er jo så GØY å komme tilbake på kontoret å høre om andres unger, oppussingsprosjekt og graving og masing om hva DU skal i ferien, helgen, og alle den sosiale positiviteten som skaper så sterke relasjoner med folk du driter så totalt i og lengter etter å slippe å se. Det er jo på kontoret ting skjer! Der folk møtes og skravles og forstyrrer og plager hverandre, hvorfor vil du ikke dette? Er det ikke kjekt å bruke tid i rushet gjennom vær og vind og eviglange køer på å komme seg til og fra så du kan få litt komplimenter for antrekket du også må bruke ekstra tid på å stelle i stand og ordne deg i? Er det ikke kjipt å være så tilfreds med livet at dette ikke er mye bedre enn å jobbe i fred og ro hjemme? 🤣🤣🤣
Pivot Skrevet 8. januar 2022 #25 Skrevet 8. januar 2022 RunM skrev (1 minutt siden): Man oppnår at det smittes færre av de som har valgt å ikke beskytte seg. Selve smitten i seg selv er ikke farlig så lenge man ikke blir dødssyk av den. Så, - vaksinepasset bør brukes for å beskytte de uvaksinerte. Færre smittes ved å stenge inne én gruppe, selvsagt, men hvorfor sette skillet mht vaksinestatus? Alder er vel like avgjørende mtp hvem som blir alvorlig syk og innlagt? 70% av voksne uvaksinerte er i aldersgruppen 18-44 år, og flesteparten av de uvaksinerte er da mennesker med liten risiko for alvorlig sykdomsforløp ved smitte. Derav trenger de ikke den beskyttelsen som du snakker om. 10
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #26 Skrevet 8. januar 2022 theTitanic skrev (Akkurat nå): Tror det bare er media som vil blåse liv i leiren med clickbait. Tror lettelsen blir minimal. Av erfaring, er jeg ganske sikkert på at det blir mer. Men kun alkohol til kl22 på restuaranter. Men håper på mer, tanke på at de har juget om sykeinnlegeselser. 3
acna Skrevet 8. januar 2022 #27 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (40 minutter siden): Jeg tror sjenkestopp til kl 22 eller 00. Utifra jeg lest, utifra jeg lest burde det være mer enn det. Det tror jeg og. Regjeringen er presset av div aktører som har kontaktet advokater for å ta skjenkeforbudet videre. Tipper politikerne er redd for å tape en evt sak mot serveringsbransjen. Koronapass tror jeg kun er tomme trusler. Helsenorge.no takler ikke at altfor mange logger seg inn samtidig😂😂 Håper det fortsatt blir hjemmekontor-påbud en stund til. To av mine kollegaer har hatt covid siste ukene, mens vi var på hjemmekontor. 7
Rucula Skrevet 8. januar 2022 #28 Skrevet 8. januar 2022 kar90 skrev (10 minutter siden): Hva er det du snakker om, hva mener du? Det er jo så GØY å komme tilbake på kontoret å høre om andres unger, oppussingsprosjekt og graving og masing om hva DU skal i ferien, helgen, og alle den sosiale positiviteten som skaper så sterke relasjoner med folk du driter så totalt i og lengter etter å slippe å se. Det er jo på kontoret ting skjer! Der folk møtes og skravles og forstyrrer og plager hverandre, hvorfor vil du ikke dette? Er det ikke kjekt å bruke tid i rushet gjennom vær og vind og eviglange køer på å komme seg til og fra så du kan få litt komplimenter for antrekket du også må bruke ekstra tid på å stelle i stand og ordne deg i? Er det ikke kjipt å være så tilfreds med livet at dette ikke er mye bedre enn å jobbe i fred og ro hjemme? Jo! akkurat! Jeg elsker å måtte stå opp en time før for å sminke meg ordne meg, kjøre til jobb... bare for å gjøre en jobb jeg gjør mye bedre hjemmefra. Og bli overanalysert av min sjef for hvert skritt jeg tar "oisann, du ser trøtt ut i dag" " oi sann, du tar veldig hardt i dørhåndtaket" " oisann jeg ser på deg at du er irritert i dag" osv osv osv... osv!! Bare la meg gjøre jobben min!!!!! 13
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #29 Skrevet 8. januar 2022 acna skrev (2 minutter siden): Det tror jeg og. Regjeringen er presset av div aktører som har kontaktet advokater for å ta skjenkeforbudet videre. Tipper politikerne er redd for å tape en evt sak mot serveringsbransjen. Koronapass tror jeg kun er tomme trusler. Helsenorge.no takler ikke at altfor mange logger seg inn samtidig😂😂 Håper det fortsatt blir hjemmekontor-påbud en stund til. To av mine kollegaer har hatt covid siste ukene, mens vi var på hjemmekontor. Enig, håper restriskjoner DER smitten ER. 1
Rucula Skrevet 8. januar 2022 #30 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (16 minutter siden): Godt hende, MEN vi vet DET blir lettelser neste uke, bare ikke hva utenom sjenking, ja... får bare håpe jeg blir corona smittet rimelig kjapt, så jeg får 10 dager i karantene. 2
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #31 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Rucula skrev (6 minutter siden): Jo! akkurat! Jeg elsker å måtte stå opp en time før for å sminke meg ordne meg, kjøre til jobb... bare for å gjøre en jobb jeg gjør mye bedre hjemmefra. Og bli overanalysert av min sjef for hvert skritt jeg tar "oisann, du ser trøtt ut i dag" " oi sann, du tar veldig hardt i dørhåndtaket" " oisann jeg ser på deg at du er irritert i dag" osv osv osv... osv!! Bare la meg gjøre jobben min!!!!! Du hoster, jeg vet du har sterk astma, men er du sikker på du ikke er smittet? Endret 8. januar 2022 av ostekaker 2
Gjest Warrior Skrevet 8. januar 2022 #32 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Tror det blir lov med sjenking frem til klokka 22. Håper og tror det fortsetter med sjenkestopp etter 22 Slutt på hjemmekontor for alle som måtte ha hjemmekontor. Sikkert mer lettelser for barn og unge. Synes det bør bli strengere på skoler og der det er mye smitte. RunM skrev (29 minutter siden): Jeg håper og tror at vaksinesertifikatet tas i bruk. Alle rettigheter til de med sertifikat, kun apotek og matvarebutikker til de som velger å ikke bidra. Håper du har rett. Det må snart bli tatt i bruk Endret 8. januar 2022 av Warrior
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #33 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Rucula skrev (6 minutter siden): ja... får bare håpe jeg blir corona smittet rimelig kjapt, så jeg får 10 dager i karantene. 2 år ikke blitt smittet, Endret 8. januar 2022 av ostekaker
Rucula Skrevet 8. januar 2022 #34 Skrevet 8. januar 2022 ostekaker skrev (Akkurat nå): 2 år ikke blirr smittet, nei, ingenting biter på meg. Jeg er aldri syk dessverre. Så blir lite fravær 😔 2
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #35 Skrevet 8. januar 2022 Warrior skrev (2 minutter siden): Tror det blir lov med sjenking frem til klokka 22. Håper og tror det fortsetter med sjenkestopp etter 22 Slutt på hjemmekontor for alle som måtte ha hjemmekontor. Sikkert mer lettelser for barn og unge. Synes det bør bli strengere på skoler og der det er mye smitte. Håper du har rett. Det må snart bli tatt i bruk Nei, Heldigvis ikke. 1
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #36 Skrevet 8. januar 2022 theTitanic skrev (28 minutter siden): Tror det bare er media som vil blåse liv i leiren med clickbait. Tror lettelsen blir minimal. Godt mulig, men dumt av de. 1
J.E Skrevet 8. januar 2022 #37 Skrevet 8. januar 2022 Tror ikke det blir mange lettelser. Vi står foran en stor Omicron bølge og Norge har ikke nedgang i intensiv pasienter. Grunnet at vi ikke har mye intensiv kapasitet ledig, tror jeg ikke at de plutselig nå fjerner alle tiltak. Endringene blir nok fra rødt til gult nivå på videregående skoler og at de åpner opp kranene til kl 22. Men antagelig kun på restauranter. Ingen andre endringer. 2
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #38 Skrevet 8. januar 2022 J.E skrev (2 minutter siden): Tror ikke det blir mange lettelser. Vi står foran en stor Omicron bølge og Norge har ikke nedgang i intensiv pasienter. Grunnet at vi ikke har mye intensiv kapasitet ledig, tror jeg ikke at de plutselig nå fjerner alle tiltak. Endringene blir nok fra rødt til gult nivå på videregående skoler og at de åpner opp kranene til kl 22. Men antagelig kun på restauranter. Ingen andre endringer. Ja, vi har hatt masse bølger 😄 2
GrønnNellik68 Skrevet 8. januar 2022 #39 Skrevet 8. januar 2022 Drikke til maten og kanskje endring i fritidskarantenen .. 1
ostekaker Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #40 Skrevet 8. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden): Drikke til maten og kanskje endring i fritidskarantenen .. Krysser fingrene! 1
Anbefalte innlegg