AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Jeg har kjøpt Mali gardiner fra kid og tenkte å vaske de før bruk. Ser det står håndvask på dem, men det går kanskje på skånsom vask i maskin, noen som vet? Dere som har de, måtte de strykes først, eller faller de pent av seg selv? Anonymkode: 765b0...e58
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt Mali gardiner fra kid og tenkte å vaske de før bruk. Ser det står håndvask på dem, men det går kanskje på skånsom vask i maskin, noen som vet? Dere som har de, måtte de strykes først, eller faller de pent av seg selv? Anonymkode: 765b0...e58 Jeg kjøpte også nettopp Mali gardiner. Valgte å bare henge de opp, uten å stryke først. Etter en liten uke, henger de ganske pent. Kommer ikke til å vaske eller stryke de med det første. Veldig fornøyd! Anonymkode: 4a40d...ace 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har kjøpt Mali gardiner fra kid og tenkte å vaske de før bruk. Ser det står håndvask på dem, men det går kanskje på skånsom vask i maskin, noen som vet? Dere som har de, måtte de strykes først, eller faller de pent av seg selv? Anonymkode: 765b0...e58 Jeg vasker dem i vaskemaskin med ullprogrammet. De må strykes etter vask, de er ikke så tunge at de retter seg ut av seg selv mens de henger, men det har ikke vært noe problem. Anonymkode: a5696...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Takk for svar begge to, da prøver jeg håndvask/ullprogram i maskin jeg og😊😊 Anonymkode: 765b0...e58 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Hvorfor vaske de før bruk? Jeg har flere sett Mali og aldri vasket noen av de før bruk. Henger perfekt uten en skrukke Anonymkode: 6e3b9...52e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor vaske de før bruk? Jeg har flere sett Mali og aldri vasket noen av de før bruk. Henger perfekt uten en skrukke Anonymkode: 6e3b9...52e Jeg pleier å vaske alt av tekstiler før bruk jeg. Sengetøy, klær, pynteputer osv. tenker på kjemikalier og overskuddsfarge ogsånn. Føler det blir freshere da. Kanskje det bare er jeg som er rar🤷🏼♀️😅 Anonymkode: 765b0...e58
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor vaske de før bruk? Jeg har flere sett Mali og aldri vasket noen av de før bruk. Henger perfekt uten en skrukke Anonymkode: 6e3b9...52e Det er veldig vanlig å vaske tekstiler før bruk, som ts sier er det greit å I det minste skylle ut kjemikalier og overskuddsfarge. Men selv om du ikke vasker dem før du henger dem opp, på ett tidspunkt må de rengjøres uansett, hva gjør du da? Anonymkode: a5696...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Bare henger dem rett opp 😊 Anonymkode: 4d087...327
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Hånd eller ullvask program med bittelitt ullsåpe i og henger de opp våte Gjort det flere ganger med mine. Anonymkode: f4843...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå