Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har testet den? Jeg er kjempe fornøyd, skikkelig halleluja stemning når jeg kommer over bra og forholdsvis rimelig kroppspleie 😄 Body lotionen lukter såå herlig, men likevel mildt (parfyme er langt ned på listen). Shower gel'en er rik og den kan jeg ikke se at har noe tilsatt parfyme (jeg har den med bergamott), men at det er oljene og ekstraktene i den som dufter ❤️ Elsker at det generelt er mer og mer fokus på naturlig kroppspleie og ikke overparfymerte produkter som tørker ut huden :Nikke:

Anonymkode: 85256...e8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

«Naturlig» kroppspleie til 50 kroner? Haha. 
Jeg mener at denne serien har like «god» kvalitet som Kylie Jenner og Fenty Beauty...Masse crap for å melke penger fra fans. 

Anonymkode: b8d74...d48

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at denne serien har like «god» kvalitet som Kylie Jenner og Fenty Beauty...Masse crap for å melke penger fra fans. 

Typisk KG at første innlegg er et negativt innlegg 😅

Anonymkode: 85256...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes alle disse «kjendisene» som skal selge alt mulig ræl bør ta seg ei bolle snart. 

Anonymkode: d008c...233

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes alle disse «kjendisene» som skal selge alt mulig ræl bør ta seg ei bolle snart. 

Anonymkode: d008c...233

Enig. Men fans kjøper, så...

AnonymBruker
Skrevet

Deodoranten lukter godt i hvert fall. 

Anonymkode: 325e2...8bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Akkurat Fenty er faktisk merke av god kvalitet. Kylie bruker produkter man ikke burde bruke på huden, så der er jeg enig at det ikke er så bra.

Anonymkode: 5dc00...b36

• Liker 1
Skrevet

Jeg har enn så lenge bare prøvd deodorantene (har litt annet å bruke opp også) men liker de veldig godt. Tror egentlig at det er bra med litt nye på markedet og variasjon.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...