AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Flere som har testet den? Jeg er kjempe fornøyd, skikkelig halleluja stemning når jeg kommer over bra og forholdsvis rimelig kroppspleie 😄 Body lotionen lukter såå herlig, men likevel mildt (parfyme er langt ned på listen). Shower gel'en er rik og den kan jeg ikke se at har noe tilsatt parfyme (jeg har den med bergamott), men at det er oljene og ekstraktene i den som dufter ❤️ Elsker at det generelt er mer og mer fokus på naturlig kroppspleie og ikke overparfymerte produkter som tørker ut huden Anonymkode: 85256...e8a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 «Naturlig» kroppspleie til 50 kroner? Haha. Jeg mener at denne serien har like «god» kvalitet som Kylie Jenner og Fenty Beauty...Masse crap for å melke penger fra fans. Anonymkode: b8d74...d48 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): «Naturlig» kroppspleie til 50 kroner? Haha. Jeg mener at denne serien har like «god» kvalitet som Kylie Jenner og Fenty Beauty...Masse crap for å melke penger fra fans. Anonymkode: b8d74...d48 Typisk KG at første innlegg er et negativt innlegg 😅 Anonymkode: 85256...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Jeg syntes alle disse «kjendisene» som skal selge alt mulig ræl bør ta seg ei bolle snart. Anonymkode: d008c...233 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syntes alle disse «kjendisene» som skal selge alt mulig ræl bør ta seg ei bolle snart. Anonymkode: d008c...233 Enig. Men fans kjøper, så... Anonymkode: b8d74...d48
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Deodoranten lukter godt i hvert fall. Anonymkode: 325e2...8bb
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): «Naturlig» kroppspleie til 50 kroner? Haha. Jeg mener at denne serien har like «god» kvalitet som Kylie Jenner og Fenty Beauty...Masse crap for å melke penger fra fans. Anonymkode: b8d74...d48 Akkurat Fenty er faktisk merke av god kvalitet. Kylie bruker produkter man ikke burde bruke på huden, så der er jeg enig at det ikke er så bra. Anonymkode: 5dc00...b36 1
Diamant20 Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har enn så lenge bare prøvd deodorantene (har litt annet å bruke opp også) men liker de veldig godt. Tror egentlig at det er bra med litt nye på markedet og variasjon. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå