Gå til innhold

Geilo eller Norefjell.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å kjøpe hytte en av de stedene. Eller om dere har noen andre tips.

Hytta kommer til å brukes året rundt, og kanskje litt mer på sommerhalvåret. Så ønsker et sted, hvor det er en del aktiviteter på sommeren. 

Bor i Drammen, og avstand har og noe å si. Er derfor Norefjell er med, er der jeg har stått mest på slalom, og det er kort vei dit, så da er det lettere å bare ta en svipptur opp. Men er veldig usikker på om det skjer noe som helst der på sommeren. 

Anonymkode: dd095...f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på Geilo, men har ikke vært på Norefjell så kan kun uttale meg om Geilo. 

Men Geilo satser ihvertfall på å være en helårs destinasjon. Hvis du sjekker vitisgeilo så kan du se litt hva som skjer av forskjellige aktiviteter, sykkelpark, høydepark på Ål 20 min unna og sikkert mye mer. Pluss mange fantastiske fjelltur-stier. En kort tur så kan dere sykle rallarvegen. Fiske i mange fjellvann.

Anonymkode: 05160...e84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Beitostølen, vi har hytte der

Anonymkode: 6c3dd...0cd

AnonymBruker
Skrevet

Geilo, selvsagt. 
Men det er kortere vei til Nordfjell, så da er det jo enklere å dra på hytta oftere. 

Anonymkode: 2fd79...e95

AnonymBruker
Skrevet

Norefjell har sjeldent godt føre. Det eneste det har for seg er at det er nærme byen, men da kunne man like godt blitt hjemme.

Anonymkode: 821f9...1f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bor på Geilo, men har ikke vært på Norefjell så kan kun uttale meg om Geilo. 

Men Geilo satser ihvertfall på å være en helårs destinasjon. Hvis du sjekker vitisgeilo så kan du se litt hva som skjer av forskjellige aktiviteter, sykkelpark, høydepark på Ål 20 min unna og sikkert mye mer. Pluss mange fantastiske fjelltur-stier. En kort tur så kan dere sykle rallarvegen. Fiske i mange fjellvann.

Anonymkode: 05160...e84

Takk for svar. Er derfor vi vurderer Geilo, for ser det er en del av gjøre der året rundt. 

Men Norefjell er det veldig kort vei til.

Anonymkode: dd095...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...