Gå til innhold

smerter i bekkenet.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Här om dagen satt jeg hos en venninne og fikk plutselig akutt vondt i venstre side av magen.....

jeg kaldsvettet og svimlet...kunne ikke reise meg om skikkelig i ryggen og paraginforte ville ikke hjelpe......

slo vekk tanker på blindtarm betennelse siden den ligger på höyre side og konkluderete det med at jeg sikkert hadde egglösning og at det var struts egg som var på vei ned over egglederene....

Tröstet meg selv med at det sikker var vekke i morgen ,pleier bare vare en dag når det er egglösning....

Sto opp på morningen etter og hadde ikke mer vondt i magen,men da hadde jeg smerter i bekkenet på venstre side samme smerten som var når jeg hadde bekkenlösning under svangerskapet for 2 år siden.....

Tenkte med meg selv at det kan jo bare vere etter dönninger siden kroppen var ganske annspennt under smertene dagen för.....

Men det ble ikke bedre og jo mer jeg anstrengte meg jo verre ble det og det minner mer og mer om bekkenlösning.....Er no på tredje dagen med denne smerten i bekkenet og jeg begynner å lure på om det er mulig å få symptomer eller "bekkenlösning" selv når man ikke er gravid og to år etter et svangerskap???

Har jo ikke hatt dette för og det er jo rart at det kommer no!!!

det er ennda 8 dager til jeg venter menstrusjon og det er jo da litt tidelig og ta en graviditets test.....

Er det noen som har hatt lignende og ikke vert gravid og kan fortelle meg hva dere tror det er eller ikke er......

Bare sånn for no...slik at jeg slipper å bekymmre meg.....har sakt at jeg skal vennte en uke ogf så ta graviditets test,bare for sikkerhets skyld og hvist det ikke gir utslag så går jeg til lege....dette bare hvist smertene forsetter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm er det ingen som har vert borti noe lignende ???

ingen som kan ha en anelse om hva det kan väre...kan det hende at det er bare etter dönninger fra graviditeten for to år siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...