AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Del Skrevet 8. januar 2022 Lang historie kort. Sto mye på slalåm da jeg var yngre (er nå 32). I voksen alder har det ikke blitt så mye, og jeg har slitt med tjukke legger, som gjør slalåmstøvlene vonde å få igjen og ekstremt stramme. Det har gjort det svært ubehagelig å stå. Jeg har prøvd litt forskjellig støvler, og de som har litt ekstra lengde på låsene og som er godt brukt er ofte de beste. Altså de man leier på skisteder. For en del år siden var jeg i forhold med en fyr, som ble så forbanna på meg for at jeg hadde problemer med å få igjen slalåmstøvlene og hadde tjukke legger, for da fikk jeg ikke deltatt så mye i bakken osv. Det knakk helt selvtilliten min, og jeg har ikke stått mye siden. Jeg har nå kjøpt meg nytt slalåmutstyr i håp om å få tilbake gleden ved slalåm. Støvlene er nye og stive, jeg får igjen alle låsene, men sliter litt med den øverste. Får den igjen, men det er ikke så veldig behagelig. Er det mulig å lage noe patent med strikk på den øverste låsen, noen som har noe erfaring/tips til det. Det er kun til leggene mine blir litt mindre? Holder på med vektnedgang, men prøver allikevel å ikke vente med å delta på aktiviteter selvom jeg er litt overvektig. Man kan jo ikke sette alt på vent fordi man sliter litt med vekta😇 Anonymkode: c1d42...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå